Sterre (13) in actie voor NGNG!

Sterre heeft een bijzondere actie opgezet met twee doelen.
Ze gaat haar prachtige haren doneren aan Stichting Haarwens én daarmee aandacht vragen voor ons en geld inzamelen!

Ze schrijft op haar GoFundMe:

Dag allemaal,

Ik ben Sterre en ik ben 13 jaar oud. Dit is de tweede keer dat ik mijn lange haar ga doneren aan Stichting Haarwens. Zij maken meerdere mooie pruiken van mijn haar. De vorige keer heb ik geld opgehaald voor Stichting Kika (€1380,-). Nu hoop ik nog meer geld op te halen!

Dit keer voor de stichting No Guts No Glory. Deze stichting organiseert speciale muzikale belevenissen voor mensen met kanker. Ze geven bijvoorbeeld huiskamerconcerten of ze zorgen dat er muziek komt in het ziekenhuis of ze schaffen een instrument aan voor iemand die dat graag wil leren spelen. Ik vind het zo mooi wat deze stichting doet! Ik houd zelf heel erg van muziek en speel ook piano. Ik zou het heel erg vinden als dat opeens niet meer zou kunnen. Maar deze stichting helpt dat gewoon mogelijk te maken.

Mijn moeder is overleden aan kanker toen ik 10 maanden oud was. Zij hield ook erg veel van muziek. Daarom vind ik het nog belangrijker om dit soort dingen voor mensen te doen en ik hoop dat er nog meer geld en aandacht uitgaat naar dit onderwerp!

Op 13 mei 2023 ga ik naar de kapper om mijn haar te knippen. Ik wil proberen om voor die tijd €2.000,- euro op te halen. Helpen jullie mij mee? Doneer en deel!

Haar actie vind je hier: https://www.gofundme.com/f/sterre-komt-in-actie

Lieve Sterre, we vinden het fantastisch dat je dit doet, heel erg bedankt!