Bianca naar Ilse DeLange

‘Ik ben Bianca en woon met man Karel en onze tweeling Laurens & Loukas in Dinteloord.
Op 02-09-2003 werd onze dochter Laura-Louise geboren. En toen begon onze grootste nachtmerrie, ze had een ernstige hartafwijking. HLHS of wel Hypoplastisch Linkerhart Syndroom.
Aan een zijden draadje kwam ze gelukkig de eerste nacht door. Er volgden 3 zware openhartoperaties.
Laura-Louise had 11 jaar een beperkt, maar een leuk en vrolijk leven.
Toen ging het mis.
De eerste maanden van 2015 kreeg ze veel infecties en ontstekingen. Uitgeput werd ze op moederdag opgenomen in het ziekenhuis. Ze kreeg 2x een hartstilstand, werd wakker en langzaam herstelde ze. Maar 2 weken later kreeg ze een hersenbloeding en hebben wij het besluit genomen, om haar te laten gaan. Alle apparatuur werd uitgezet en Laura-Louise is in mijn armen overleden.
Onze wereld stortte in.

En net als je denkt de draad op te kunnen pakken, krijg je weer slecht nieuws in het ziekenhuis.
In 2016 kreeg ik de diagnose longkanker, de meest agressieve vorm. Na 4 maanden chemotherapie en 30 bestralingen was ik “schoon”.
In juni 2017 opnieuw longkanker, chemotherapie en 2 jaar immunotherapie. Door immunotherapie diagnose Diabetes type 1 erbij. Ook in 2019 vijf abcessen in mijn long.
In 2021 en 2022 bijnierkanker. Beide bijnieren verwijderd, waardoor ik nu bijnierschorsinsufficiëntie heb.
Een aandoening, waarbij ik geen Cortisol aanmaak en geen stress kan verwerken.
Hup, nog maar wat pilletjes erbij.
Nu zit ik in de afwachtende fase of ik misschien voor de 3e keer longkanker heb. Er is weer activiteit te zien op de plek, waar eerder de 2 tumoren zaten.

Echt een enorme achtbaan, met veel verdriet, angst en wanhoop.
Dit alles had ik niet aangekund zonder manlief. Zijn enorme hulp, steun en liefde, hebben mij de kracht gegeven, om vooral niet op te geven.
Zeker ook voor de 2 jongens. Zij mogen nog niet zonder moeder.
Omdat de laatste 7 jaar vooral om mij heeft gedraaid, wil ik nu mijn man eens  in het zonnetje zetten en mijn dankbaarheid tonen.

Mijn wens is om een concert bij te wonen van Ilse DeLange.
Jaren terug Ilse live mogen bewonderen, toen ze een gastoptreden gaf bij een concert van een andere artiest.
Haar CD’s grijs gedraaid, samen ontzettend hard meezingen in de auto.
Maar vooral de liefde die ze toonde voor Laura-Louise. Ze heeft Ilse ontmoet bij The Voice.
Het nummer ‘All the answers’ is heel belangrijk voor ons.

Ik wil zo graag met mijn gezin haar concert bijwonen en samen ‘gewoon’ even eens goed genieten!’
Liefs, Bianca’

Omdat we niet weten of Bianca nog genoeg tijd heeft om te wachten tot Ilse weer gaat touren in Nederland, hebben we met dank aan FireFly Management gezorgd dat ze in maart al naar een concert van Ilse kan.
We organiseren dat Bianca met haar gezin, volledig verzorgd, naar het concert in Keulen kan.
Vanwege haar beperkte energie kan ze na de show lekker bijkomen en nagenieten in het hotel, samen met haar mannen.
We hopen dat het dit gezin heel veel moois mag gaan brengen!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.