Wens voor mantelzorger Dirk

‘Nadat ik al veel over wat stichting No Guts No Glory allemaal doet had gehoord van lotgenootjes en via Facebook, trok ik zelf ook maar eens de stoute schoenen aan en vroeg hen of het mogelijk was om nog aan een ticket te komen voor het concert van Coldplay. Zelf had ik daar met moeite één kaartje voor kunnen (laten) bemachtigen maar het zou zo leuk zijn als ook mijn man Dirk mee zou kunnen.

Ik ben hem zo enorm dankbaar voor alles wat hij voor mij is en doet sinds ik 8 jaar geleden de diagnose uitgezaaide borstkanker kreeg. Ik zou nooit meer beter worden, onze wereld stortte in.
Dirk is vreselijk bang geweest mij te verliezen en nog natuurlijk, want dat is helaas onvermijdelijk, maar die eerste jaren waren het moeilijkst.
Al 8 jaar brengt hij mij in het weekend ontbijt op bed, hij doet de zware klussen in het huishouden en zorgt dat het mij aan niets ontbreekt. We gaan er samen wat meer op uit dan dat we zouden hebben gedaan als ik niet ziek was geworden en ik gewoon aan het werk was gebleven.
Het moet nu gewoon gebeuren, hoeveel ‘later’ we nog hebben is immers onzeker geworden.

Inmiddels zijn we toch 8 jaar verder, in november dit jaar 35 jaar getrouwd en uit dankbaarheid én om geld in te zamelen voor het oh zo belangrijke onderzoek naar kanker stappen we op 1 juni 2023 samen op de tandem om mee te doen aan de Alpe d’HuZes (KWF).
Hij als geoefend fietser voor- en ik achterop.
Alleen zou ik dit nooit kunnen, in het dagelijks leven fiets ik op een E-bike.
We zijn blij dat we dit samen en met lieve vrienden kunnen gaan ondernemen.

Helaas kon zelfs NGNG geen ijzer met handen breken, Coldplay lukte echt niet meer.
Maar of we dan een andere muzikale wens hadden?
Nou, en die hebben we. We wilden graag naar de “80’s Tour Part 2” van de Edwin Evers Band in Utrecht maar eer ik er aan toe kwam de tickets te reserveren was het al uitverkocht.
Gelukkig is het NGNG gelukt om ons hier toch bij te laten zijn.
We hebben er uiteraard enorm veel zin in!

Met lieve groet,

Cecilia Janssen’

Met grote dank aan TivoliVredenburg laten we deze wens uitkomen.
Heel veel plezier Cecilia en Dirk!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.