Sylvia naar Boyzlife!

September vorig jaar kreeg Sylvia de diagnose lymfeklierkanker.

Een dag nadat ze naar de Backstreet Boys zou gaan had ze haar eerste chemo en omdat ze een week daarvoor een Hickman lijn had gekregen, durfde ze niet naar het concert te gaan.
Sylvia houdt echter enorm van boybands en vroeg of wij haar wens konden laten uitkomen.

‘Ik ben altijd al gek geweest om alles wat met muziek, film en theater te maken had.

Mijn wens was altijd om ooit eens naar Carré te gaan.

Nu kwam ik een berichtje tegen over Boyzlife

Deze mannen zongen vroeger in Westlife en Boyzone en zijn samen gekomen om oude nummers te gaan zingen.

Ik heb altijd een zwak gehad voor jongens bandjes van de jaren 90 en Brian van Westlife was ik gek op!

Hoe leuk is het dat juist hij samen met Keith van Boyzone in Carré moet optreden?

Dit wordt echt een topavond.

Sylvia’

Samen met haar lief gaat Sylvia genieten van dit concert in het prachtige Carré.
We hopen dat het je veel kracht mag geven tussen alle pittige behandelingen door!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.