Terry naar Iron Maiden!

‘Muziek brengt je naar je gevoel.
Hoeveel mijn broer en ik ook verschillen van elkaar, hebben wij beide met muziek hetzelfde.
Al mijn emotie, angst, herinneringen zitten vast aan muziek.
En dat geldt ook voor mijn broer Terry.

Hij heeft vorig jaar de diagnose longkanker stadium 4 gekregen en krijgt nu palliatieve zorg. Zowel onze moeder als ik hebben borstkanker gehad en mijn moeder heeft nu lymfeklierkanker dus deze hele nare ziekte raakt onze familie extra hard.

Het valt ons allemaal zo zwaar om iemand die zo in de bloei van zijn leven staat deze ziekte krijgt en niet meer beter wordt.

Pas 47 jaar, echtgenoot en papa van 2 prachtige kids.

Dit hoort niet zo te gaan!

Dus wat onze focus als familie nu is, is genieten van elkaar.

Mooie momenten beleven met elkaar en hoe beter dit te doen dan mijn broer mee te nemen naar zijn favoriete band Iron Maiden 🤘

Stichting No Guts No Glory geeft ons deze fantastische kans om ze live te zien in de Ziggo Dome op 11 juli.
Zo dankbaar dat we dit nog met elkaar mee kunnen maken!

You only have this one life! Enjoy the hell out of it ❤️

Liefs, Lee’

Mede met dank aan Mojo kunnen we deze wens uit laten komen.
Veel kracht gewenst de komende tijd maar ook ontzettend veel plezier Terry en Lee, dat het concert jullie maar de mooiste herinneringen mag gaan geven!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.