Toch nog getrouwd!

Nog geen 2 weken geleden deelden we deze wens en trots kunnen we laten weten dat het gelukt is om Bram en Monique te laten trouwen, en hoe!

‘Ja, waar moeten we beginnen.
Onbeschrijfelijk en perfect.
Dat zijn de 2 woorden die wij hebben over onze droomdag.
Afgelopen dinsdag mochten wij trouwen.
WAUW.
Een langgekoesterde droom die wij eigenlijk volledig in rook op zagen gaan toen Bram half januari zieker bleek dan aanvankelijk gedacht, zijn eigenlijk enige hoopvolle behandeling die niet doorging hierdoor.
De grond onder onze voeten was weg.
Zwart gat.
Want wat nu…
Met 6 liter zuurstof per minuut en bedlegerig hadden wij niet gedacht op 31 januari naast elkaar te zitten/staan en elkaar het Ja-woord te mogen geven.
Bram heeft keihard gevochten om naar huis te kunnen en alle energie verzameld voor DE DAG!

Wat staan geluk en verdriet dicht bij elkaar op zo’n moment.
Afgelopen dinsdag was het dan zover.
Ellen en haar vrijwilligers hebben in 2 weken tijd een complete bruiloft voor ons geregeld.

Hoe bizar!

Dreams do come true!

31 januari werd een perfecte dag. De liefde goed gevierd. Korneel Evers heeft onze mooiste nummers live gespeeld, waaronder Three Little Birds van Bob Marley en The Wailers en wat was dat waanzinnig maar ook enorm emotioneel. Want als het niet goed komt, dan komt het anders. Dat is wat Eva zei voordat Korneel begon te zingen.

Eva heeft de huwelijksvoltrekking fantastisch gedaan. En ik kan niet anders zeggen dan dat iedereen die er was en betrokken was bij de bruiloft enorm goed bij ons paste.

Het leek alsof Ellen ons al jaren kende.
Bram heeft het ook goed volgehouden en is natuurlijk 10x over de grenzen van zn kunnen gegaan. En dat hij de 2 dagen erna volledig gesloopt was en echt 0 energie meer had, had hij hier 1000% voor over.

Samen met 28 dierbare mensen vierden we de liefde. En de dag was PERFECT! Het was zo mooi, we hebben ultiem genoten en zijn enorm dankbaar dat dit voor ons geregeld is.

We beseffen ons echt dat dit niet normaal is en hebben elkaar geregeld geknepen. Is dit echt? Gaat het dan echt gebeuren! En ja, inmiddels is het echt gebeurd.

ECHT fantastisch. Ik kan het eigenlijk niet eens omschrijven wat dit met ons gedaan heeft.

Het heeft de energie gegeven en kracht en moed om door te gaan!

Gelukkig heeft Bram zijn arts toch nog een chemo combi gevonden die hij kan proberen in de hoop de groei te remmen. Zijn aanvankelijke behandeling was echt de hoop op de toekomst geweest. Maar we krijgen hopelijk extra tijd met deze behandeling. En dat is een waanzinnig huwelijkscadeau. De extra kers op de taart.

Ellen (Topper), Korneel, Eva, Robin, Sander, Cynthia, alle vrijwilligers  van de stichting ENORM bedankt! Voor deze perfecte dag waar wij nog heel lang over praten, nadenken en dromen.

Het woord PERFECT is vaak te vinden in dit stuk recht uit ons hart. Maar dat is het woord die de dag het beste omschrijft. GENOTEN!

En echt, wij vertellen dit geregeld aan iedereen die wij kennen! Heb je iets over, hoe klein of groot ook, doneer alsjeblieft! Ze hebben onze droom waargemaakt, dit pakt niemand ons meer af. Een prachtige herinnering gemaakt met vrienden familie en onze kindjes. En ik hoop dat ze  nog heel lang herinneringen en wensen mogen laten uitkomen voor andere lieve mensen en door een donatie kan jij echt het verschil maken!
Bram en Monique’

Gefeliciteerd lieve Bram & Monique, we wensen jullie nog zoveel mogelijk tijd samen.
We hebben deze wens met liefde uit laten komen met dank aan Korneel, Eva, Cynthia, Jacqueline, Robin, Sander, Dijkema juweliers, Marloes en Marijke.

En niet te vergeten onze donateurs, want zonder jullie kunnen we geen wensen uit laten komen dus dank voor de steun!
Het maakt echt verschil.