Nicole naar KISS!

Afgelopen juli ging Nicole met haar Erik naar Kiss, zij hadden al kaarten. Haar broer schreef naar ons dat het lastig kon zijn voor Nicole om de show vol te houden met de reguliere kaarten die zij hadden. Wij regelden dat zij met een rolstoel op het rolstoelplatform kon genieten van haar favoriete band samen met Erik én we zorgden dat ze een meet and greet kregen met de band inclusief een toffe foto van Ben Houdijk als aandenken.
In de periode na deze show zijn er intensieve behandelingen geweest, uitslagen die minder positief waren dan gehoopt. Maar er gebeurde ook iets heel moois, Nicole en Erik zijn in november getrouwd!

We hielden contact met Nicole en haar broer Angelo. Daar kwam opeens het bericht dat Kiss toch nóg een keer naar Nederland komt!
In overleg heeft NGNG er voor gezorgd dat Nicole en Erik weer een plek hebben op het rolstoelplatform en dat haar broer Angelo natuurlijk ook mee kan. In dezelfde periode hield Ben Houdijk een veiling van foto’s die hij heeft gemaakt tijdens shows. Nicole vertelt:

“Op het Instagram account van Ben Houdijk zag ik dat de foto’s werden geveild die hij tijdens shows maakt.  Hier zat ook de foto tussen van de KISS show  waar ik met mijn man was geweest. Ik wilde deze foto graag aan mijn man geven en tegelijkertijd NGNG steunen. Via hen  zijn wij naar de show geweest met een heel speciaal pakket; soundcheck en een foto met KISS. Deze foto moest ik natuurlijk hebben als aandenken aan deze speciale dag voor ons.
KISS, de band die ons samen heeft gebracht en ons voor altijd zou blijven verbinden. Inmiddels zijn Erik en ik in november getrouwd omringd met onze lieve families en lieve vrienden. Alles was opgezet in twee weken en ik had mij geen mooiere dag kunnen voorstellen. Mijn schoonzus, Dorien, heeft met behulp van velen er een topdag van gemaakt en KISS ontbrak zeker niet op de playlist.

Ben Houdijk, No Guts No Glory en natuurlijk Angelo (de allerbeste broer die er is) bedankt voor deze ongelooflijke mooie dag. En nogmaals een grote dank aan No Guts die het mogelijk heeft gemaakt dat wij nogmaals naar KISS kunnen dit jaar. Nog een reden om keihard te vechten voor het leven. Hele dikke kus voor iedereen.

Rock and roll all night and party everyday!!!

Liefs Nicole en Erik”

Foto: Ben Houdijk

We hopen dat het jou ontzettend veel kracht geeft om hiernaar toe te leven!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.