Mandy naar Coldplay!

‘Hoi allemaal, misschien kennen jullie mij nog wel van een vorige post. Ik zal mij nog een keertje voorstellen. Mijn naam is Mandy en ben 26 jaar oud. In mei 2021 kreeg ik de diagnose Hodgkin lymfeklierkanker na een lange tijd met vage klachten te hebben rondgelopen. Ik ben toen behandeld met chemotherapie, maar helaas was dat niet genoeg. Dus ging ik voor een tweedelijnsbehandeling met weer eens chemotherapie en een autologe stamceltransplantatie. Een paar maanden na de stamceltransplantatie werd ik door stichting NGNG benaderd of ik een muzikale droom had. JA natuurlijk!! 1 van mijn favoriete bands live zien, namelijk Rufus du sol. Die droom konden zij werkelijkheid maken. Rufus du sol treed nooit op in Nederland, maar toevallig toen wel op Lowlands. Dat heeft me ook gelijk verliefd gemaakt op Lowlands waardoor mijn doel van 2023 is geworden: Het hele weekend naar Lowlands gaan.

Een paar weken na Lowlands begon ik weer klachten te ontwikkelen en ondanks de kans zo klein was is de Hodgkin helaas terug. Sterker nog.. het is waarschijnlijk nooit weg geweest en schijnt een gedeelte chemo resistent te zijn. Hoppa, weer de trein in. Onlangs ben ik begonnen met een derdelijns behandeling tegen deze nare ziekte met immunotherapie.

Maar.. er is nog een grote droom. En dat is naar een concert van Coldplay gaan. Net als duizenden anderen werd ik in een gigantische wachtrij gezet voor tickets en heb na 6 uur lang geen kaarten weten te bemachtigen. Mijn moeder heeft dit op een of andere manier onthouden (meestal doet dat geheugen het niet zo goed hoor hihi) en heeft, in het geheim, met stichting NGNG weten te regelen dat ik naar Coldplay kan!! Hoe bizar!! 2x naar bands die vrijwel nooit in Nederland zijn!! Een heel goed vriendinnetje van mij ga ik meevragen, omdat dit ook haar grote droom is. We zijn 3,5 jaar huisgenoten geweest en in al die tijd hebben we kleine Coldplay feestjes met elkaar thuis gevierd en hebben we elkaar beloofd dat we ooit naar een echt concert gaan! Ik ga haar binnenkort verrassen met de vraag of ze meegaat en ik kan beloven dat er weer tranen gaan vallen!
Mandy’

Nou lieve Mandy, het is je meer dan gegund!
Met dank aan MOJO die ons de mogelijkheid gaf om tóch nog extra tickets voor jou te kopen.
Heel veel sterkte met opnieuw zware behandelingen en we hopen dat de muziek jou extra kracht gaat geven!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.