Wendy’s wens

Afgelopen weekend hebben we de wens van Wendy uit laten komen.

Foto door Angela de Baat

‘Op 9 november 2021 werd de grond onder onze voeten weggemaaid toen ik op 40 jarige leeftijd de diagnose borstkanker kreeg. Ik moest vele behandelingen ondergaan, waaronder een dubbele borstamputatie. Het is niet eigenlijk niet te omschrijven wat deze diagnose en al deze behandelingen voor impact hebben in een gezin met 3 jonge kinderen (9,8 en 5 jaar). De wereld staat letterlijk stil en de wereld zal ook nooit meer hetzelfde zijn. Toen ik uiteindelijk alle behandelingen achter de rug had besloten mijn man Jeroen en ik een feestje te geven voor alle mensen die ons zo ontzettend gesteund hebben de hele periode. Een “We vieren het leven” feestje.

Ik wilde graag tijdens dit feestje mijn man Jeroen in het zonnetje zetten. Hij stond al die maanden van ziekte en angst naast mij en hielp mij met alles wat nodig was. Daarnaast kwam ook alles rondom een jong gezin ineens op zijn schouders terecht. Ook voor hem echt een loodzware periode. Maar voor mij was Jeroen als partner in deze periode echt van onschatbare waarde. Ik ben hem hier voor altijd dankbaar voor.

Ik besloot de stichting “No Guts No Glory” te benaderen en heb hen mijn situatie en mijn wens voorgelegd. Zij waren direct bijzonder meelevend, behulpzaam en enthousiast om mijn muzikale wens voor Jeroen in vervulling te laten gaan. Zij regelden op ons feestje een optreden van onze favoriete zanger Henk Dissel. Het was grandioos! Het feestje is dankzij deze stichting een gouden herinnering geworden voor Jeroen, mijzelf en onze 3 kinderen.
Wendy’

Foto’s Angela de Baat

‘Deze geweldige verrassing had ik echt even niet zien aankomen. Na deze hele heftige periode waarin ik Wendy met alle liefde heb ondersteund, was het bijzonder fijn dat zij haar waardering uitsprak en mijn lievelingszanger Henk kwam optreden. Ik ben de stichting No Guts No Glory en Henk echt enorm dankbaar. We hebben heerlijk meegezongen op “Stap voor Stap” en wij gaan stap voor stap verder met herstellen. Nogmaals bijzonder veel dank!
Jeroen’

Foto’s door Angela de Baat

Heel graag gedaan!
Met veel liefde hebben we deze mooie muzikale wens uit laten komen.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.