NGNG jaaroverzicht 2022

We kijken terug op een bijzonder mooi jaar waar we ruim 70 op maat gemaakte muzikale wensen hebben laten uitkomen.
Ondanks dat 2022 begon met beperkingen vanwege de lockdown, hebben we veel kunnen realiseren.

Zo konden we o.a. met dank aan Paradiso en de gemeente Amsterdam tóch een mini Lowlands festival organiseren, hadden we onze eigen cabin op Pinkpop zodat mensen die het anders niet vol konden houden alsnog het festival konden bijwonen, hebben heel veel mensen toch nog live hun favoriete artiest kunnen beleven en soms ook ontmoeten, zijn er veel muziek- en zanglessen gegeven en zijn er veel mensen mentaal ondersteund.

Het was ook het jaar waar de samenwerking met Pinkpop is gestart, NGNG het CBF-keurmerk kreeg, we met veel trots, een partnership met MOJO aan zijn gegaan én ons eerste kantoor is geopend. Niet alleen een werkplek, maar vooral ook een fijne ruimte waar begunstigden langs kunnen komen voor een gesprek of om muziek te maken.

Als we alle beelden zouden laten zien van wat er is gebeurd en ontstaan, zou de film te lang worden. Maar hier een korte impressie van ons jaar in beeld:

Dit hebben we allemaal kunnen doen dankzij jullie, onze donateurs.
Hartelijk dank voor het vertrouwen en de steun!

In het bijzonder willen we extra liefde sturen naar de nabestaanden van de 21 begunstigden die dit jaar los hebben moeten laten. Wij blijven hun namen noemen:

Sascha.
Annemiek.
Rein.

Ze worden niet vergeten <3

Voor 2023 wensen wij jullie gezondheid, talloze lichtjes, troost als dat nodig is en liefde.
Maak het zo mooi mogelijk, voor jezelf maar ook voor anderen.
Weet dat wij ook volgend jaar weer ontzettend ons best blijven doen voor de mensen die het zo hard nodig hebben.
En dan hopen wij dat jullie ons blijven steunen!

Met veel liefde,

Namens onze directeur Ellen Gerritsen en het hele team van Stichting No Guts No Glory

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.