Yazzmine naar Snelle!

Vorige week lieten we de wens van Yazzmine uitkomen.
En dat was een groot succes!

Haar moeder Monique vertelt:

Waar zal ik beginnen?

Toen de limousine voor kwam rijden, wist ze niet wat haar overkwam. En toen we vertelden dat ze een meet and greet met Snelle kreeg was ze helemaal overrompeld.

In de limousine was het al feest, we hadden een super leuke chauffeuse. Muziek van Snelle op en een verfrissing. Toen we in Maastricht aankwamen stond de crew ons al op te wachten, heel vriendelijk en behulpzaam.

We stapten de lift in en werden naar de kamer gebracht waar Snelle naar toe zou komen, Yazzmine moest nog vlug naar de wc en toen ze de gang in stapte was daar uit het niets Snelle. Ze kwamen gezellig samen binnen waar we met zijn drieën rond de tafel ging zitten.

Snelle vroeg aan haar of ze ook naar het concert kwam, maar echt alles was een verrassing dit dus ook, en om van Snelle te horen dat ze naar het concert mocht was natuurlijk dubbel feest. Ze mocht hem allemaal vragen stellen en ze kreeg een verrassing van hem.

Gekke bekken trekken met Snelle, wat hebben we gelachen! Snelle vond het een leuk idee om samen op de gang te gaan racen, dat aanbod sloeg ze niet af en Yazzmine versloeg Snelle.

Daarna naar het concert waar het weer feest was, het was een avond om nooit te vergeten. De foto van haar en Snelle pronken al als achtergrond scherm op haar mobiel.

Onze dank gaat uit naar iedereen die deze avond mogelijk hebben gemaakt, jullie, de chauffeur, de crew maar uiteraard vooral Snelle.

Dank jullie wel voor deze onvergetelijke avond!

Heel erg graag gedaan!

Ook grote dank aan Maartje en Omar van 8ball Music, Lars de tourmanager van Snelle, Nathalie, de crew van de Muziekgieterij en uiteraard Snelle zelf!

Wij kunnen wensen alleen uit laten komen met steun van jullie.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.