Hans & Pieter naar Rieu!

Afgelopen weekend zijn Hans en Pieter naar André Rieu geweest.

Wat hebben we genoten! De ontvangst in het hotel was erg goed, de kamer was van alle luxe voorzien en het belangrijkste: een erg goed bed. Het eten was goed geregeld.

Ik had via de mail aan het hotel doorgegeven dat ik niet alles kan eten omdat ik darmkanker heb en mijn darmen erg gevoelig zijn. Ik heb ze doorgegeven wat ik beslist niet kan eten, daar hebben ze rekening mee gehouden en speciaal voor mij een ander menu gemaakt dat erg lekker was.

Het vervoer was erg luxe in de bus van André Rieu. We werden van en naar het hotel vervoerd. De bus was van veel comfort voorzien. Bij binnenkomst kom je in een grote en van alles voorziene kerstmarkt: veel leuke kraampjes en mensen in Dickens-stijl. Acht uur begon het concert en was om kwart over elf afgelopen, een belevenis op zich zo mooi, de dames, de muziek en zang waren erg mooi.

We hebben regelmatig kippenvel gehad en een traantje weggepinkt.
Veel indrukken en herinneringen waar we energie en kracht van hebben gekregen.

Volgende week heb ik weer een gesprek in het ziekenhuis over mijn lymfeklierkanker, dan hoor ik in welk stadium het is en wat het plan van aanpak wordt, tenminste dat hoop ik.

Nu ben ik aan het rusten. De hele belevenis heeft er flink ingehakt. Ben erg moe en heb veel last van mijn voeten en benen, maar dat heb ik ervoor over gehad. Gewoon even een paar dagen rusten, dan zijn we er weer.

Lieve Ellen en Tineke, namens Pieter en mij heel erg bedankt dat jullie dit voor ons hebben gedaan we zullen hier heel vaak aan terugdenken. Dank dank dank!!!

Heel erg graag gedaan!

Veel succes in het ziekenhuis aankomende week, kom maar eerst goed bij en we hopen dat jullie nog zo lang mogelijk van dit weekend en de muziek kunnen nagenieten!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.