Zangles voor Cindy

Mijn naam is Cindy en ik ben 32 jaar jong. Op mijn 30e is er baarmoederhalskanker geconstateerd, met uitzaaiingen in mijn lymfeklieren. Hier heb ik hele zware behandelingen voor moeten ondergaan met grote gevolgen voor de toekomst, zo zit ik bijvoorbeeld in de overgang en kan ik geen kinderen meer krijgen. Gelukkig is de kans op genezing, na bijna 2 jaar, heel erg goed!

Het beter worden na alle behandelingen heb ik als heel erg zwaar ervaren. Ik dacht: als jonge fitte vrouw doe ik dit wel even. Dit viel vies tegen en een jaar na alle behandelingen ben ik nog een traject in gegaan van oncologische revalidatie. Gelukkig ben ik hierdoor stukje bij beetje op gaan krabbelen en kan ik nu weer heel veel doen en het vertrouwen heb dat het met de tijd nog beter wordt.

Nu ik mij weer wat beter voel is het tijd om mijn wensen uit te laten komen. Zingen heb ik altijd al heel erg leuk gevonden, alleen dacht ik altijd dat ik het niet goed kon. Toen ik met een collega, die ook zanger is, een duet ging oefenen hoorde hij wel potentie in mijn stem. Dit vond ik super leuk om te horen en dacht meteen: als ik zangles neem gaat het misschien wel lukken. Dan kan ik nog eens een duet met hem zingen en later bij een leuk koor aansluiten. Muziek zal mijn leven opfleuren!!! Dit is waar naar mijn idee Stichting No Guts No Glory voor staat, daarom heb ik contact met hen opgenomen. Ik ben super blij en dankbaar dat ik de kans krijg om te leren zingen en door middel van muziek mijn leven weer wat op te fleuren!

Cindy krijgt van ons een heel jaar lang zangles bij een vakdocent.

We hopen dat het haar heel veel plezier mag brengen, gaat helpen met de verwerking van een moeilijke tijd en met de opbouw van energie.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.