Jeanny naar Beth Hart!

We hebben de wens van Jeanny uit laten komen en ze legt graag uit, waarom dit zoveel verschil heeft gemaakt.

Lieve Ellen, Tineke en iedereen van dit prachtige team,

Al vanaf 2016 was mijn droom om naar Beth Hart te gaan, mijn inspiratie, mijn verwerking en mijn energie. Ik heb daarna de kans gehad om er met mijn “sister dear” bij te zijn en ik heb genoten en gehuild en van daaruit ontstond het plan om er met mijn dochter naar toe te gaan. Om haar kennis te laten maken met de power en woorden van Beth’s maar ook mijn leven. En toen kwam corona en was ik 1 van de eerste “slachtoffers”. Met een controle longfoto ontdekte men zowel longkanker als ook primaire schildklierkanker. Inmiddels gelukkig beide “verslagen”. Reden voor mijn dochter om onze wens bij NGNG aan te vragen en het mocht!!

Op 26 November zouden we gaan en toen werd weer opnieuw een kanker ontdekt, weer een primaire en ik zag alles in duigen vallen. Na 2 spannende weken van het verwerken van, onderzoeken en meer uitslagen was er toch nog een kans dat Carlie en ik samen naar Beth Hart konden gaan. Alleen was het niet mogelijk op de geplande manier met openbaar vervoer, zonder mijn ringkussen en gelegenheid om te staan of rond te lopen.

Daar kwam het team gelijk in actie, “We gaan er voor zorgen dat jullie de 26ste in het Ziggodome zijn”.

En dat hebben ze gedaan.

Foto: Andrea Röell

Zaterdagmiddag werden we opgehaald door een geweldig mooie, sjieke, comfortabele taxi met een o zo vriendelijke chauffeur en daar gingen we.

Twee pubertjes voor het eerst op de harde weg leek het wel. Een ontlading dat het toch echt ging gebeuren en dat we alle vervelende dingen 2 dagen achter ons mochten laten. Misschien herkennen jullie dit wel, dat het lijkt of je alles voor een eerste keer ziet.

We arriveerden bij ons hotel en konden even uitrusten.
Wat eten en daarna klaar maken voor onze avond.

Foto: Andrea Röell

Bij Ziggodome aangekomen mochten we via de Business club en we liepen door de Hall of Fame en voelden ons sterren. Een warm welkom door de gastvrouwen en gastheren met champagne en jus d’orange.

Toen de lift in naar onze plaatsen, vak 108 en het waren de beste plaatsen van het hele Ziggo, waaaaaaaanzinnig. Kregen we zomaar een V.I.P. behandeling, echt ongekend. Stoeltjes waren bijna fauteuils en achter ons stonden lounge banken. Ook niet in een rij maar 2 aparte stoelen. Drankjes, hapjes, je hoefde eigenlijk maar met je vingers te knippen. Een vrouw kwam naar ons toe en vertelde dat ze van MOJO was en dat hun fotograaf ook graag wat portretjes van ons wilde maken. En zo gebeurde het.

Foto: Andrea Röell

John Oats in het voorprogramma was geweldig en haalde de jaren 70 en 80 weer naar boven. Toen was het zover, Beth Hart begon haar show. Iedereen kijken waar ze was en daar liep ze door het publiek naar het podium.

Haar verhalen, wijsheden, teksten en haar stem waren als altijd weergaloos. Ondanks dat ze een infectie had gaf ze alles, tot een half uur voor afloop haar stem het helemaal begaf en ze het podium verliet. Een abrupt einde van de show maar vooral heel vervelend voor haarzelf en ze had het er ook heel erg moeilijk mee.

Foto: Andrea Röell

Langzaam verliet het publiek de zaal en ook wij gingen op weg naar het hotel. Nog mijmerend over hoe geweldig het wel niet was en hoeveel energie het ons gaf.

Vandaag is relax dag, nog even genieten en “gezond” zijn, morgen gaan we het gevecht weer aan, laat ik mijn koppigheid floreren en ga ik ook dit overleven. Over 2 weken word ik geopereerd en kan ik hopelijk over een half jaar weer zeggen….I DID IT. Thanks, dank jullie, chapeau, voor deze onvergetelijke dagen en ervaringen. Jullie zijn toppers!!!!

Liefs Jeanny en Carlie

Wij zijn ontzettend blij dat dit is gelukt!
Met liefde hebben we alles geregeld en vinden het fijn dat dit jullie samen zoveel kracht heeft gegeven.
Met speciale dank aan MOJO en fotograaf Andrea Röell.

Veel sterkte met de operatie en alles wat komen gaat.
We hopen dat elke keer als je nu Beth Hart luistert, je nog even terugdenkt aan deze onvergetelijke avond!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.