Thiara gaat vliegen!

Thiara is 28 jaar en woont samen met haar vriend Rowan. Ze komt uit Limburg en is voor de liefde naar Twente verhuisd.  Helaas heeft Thiara afgelopen juli de diagnose gekregen dat zij uitgezaaide darmkanker heeft en niet meer beter wordt.

Zij hadden net een klushuis gekocht en woonden pas 3 maanden samen.

Wij als familie van beide kinderen zijn nu bezig om te helpen zodat de bovenverdieping leefbaar is. Rowan werkt hard om het allemaal in orde te maken. Het is voor beide heel zwaar en er is weinig tijd om leuke dingen te doen. Ondanks alle tegenslag is Thiara zo ontzettend dapper en zijn ze samen heel positief.

Ik hoop heel hard dat jullie onze wens voor dit prachtige koppel in vervulling willen laten gaan!

Ans

Absoluut. En wat een mooie wens is het!

Meteen na het weekend zal Thiara een heftige reeks behandelingen tegen kanker ondergaan. Dus we hebben alles op alles gezet om haar wens nog voor die tijd uit te laten komen en wel deze zondag!

Samen met haar Rowan zal ze een ballonvaart gaan maken. Voor ze samen de lucht ingaan, hebben wij een artiest geregeld die op de grond haar lievelingsnummers zal gaan zingen. Daarnaast zorgt Ruben Meijerink ervoor dat de mooiste beelden gemaakt gaan worden van dit stel en deze vaart, door o.a. een drone mee naar boven te sturen. Zodat deze bijzondere belevenis voor altijd goed wordt vastgelegd voor de familie.

Lieve Thiara, we hopen dat je, samen met jouw Rowan, een prachtige dag gaat hebben en dat je tijdens de pittige tijd die gaat komen, hopelijk wat kracht kan halen uit de herinneringen die je zondag gaat maken.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.