Petra naar Coldplay

Irma nam contact met ons op omdat ze heel graag de wens van haar vriendin Petra uit wilde laten komen.

Peet heeft uitgezaaide borstkanker en ik wil zo graag iets voor haar en haar man Marco doen.  Ze wil nog veel dingen ondernemen en houdt van muziek en feesten, ondanks de vermoeidheid. Als ze een goeie dag heeft gaat ze vaak net iets te ver waardoor ze er dagen last van heeft.
Maar ze is een echte doorzetter.

Ik gun haar en haar man een avond vol plezier en eentje om nooit te vergeten.
Petra reageerde ook erg verrast dat ik haar opgegeven had en emotioneel toen ze te horen kreeg dat het NGNG gelukt is om kaarten voor Coldplay te regelen!
Een band die zoveel voor haar betekent en dan met name het nummer ‘The Scientist’.

Heerlijk een avondje ontspannen voor ze en met een overnachting erbij is het compleet .
Iets moois om naar uit te kijken!

We vinden het fijn dat het, met dank aan MOJO, gelukt is om nog kaarten te kunnen kopen voor het uitverkochte concert van Coldplay!

Daarnaast hebben we een mooi hotel geboekt, zodat ze na het concert snel kan gaan rusten en hopelijk vooral flink nagenieten van de muziek.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.