Kees naar Sting!

Maxime stuurde een aanvraag voor haar vader Kees.

Mijn moeder Mirjam is getrouwd met mijn vader Kees sinds 1986. Zij hebben mij gekregen (Maxime) en altijd veel pleegkinderen gehad, waaronder Ben sinds hij 2 jaar oud is. Ik ben nu getrouwd met Luke en heb 2 dochters.

Wij zijn al een lange tijd kleine beetjes aan het sparen voor een concert. Iets wat ook nog eens geschikt is voor ons allen. Nu mijn vader ernstig ziek is, wordt het alleen maar lastiger, maar hij wil graag. We lopen er tegenaan dat er beperkte rolstoelplaatsen zijn, en vaak de familie ergens anders neergezet wordt. Hij wil zo graag met ons allen het fijn hebben. Mijn vader, de vriendelijkste liefdevolle verlegen vader, die altijd voor iedereen klaarstaat.

Hij kreeg een aantal jaar geleden cystenieren als diagnose. Net als zijn vader en broer. Na een bepaalde periode viel 1 nier uit en is 9 jaar geleden vervangen door ‘Vanessa’, de donornier.

Een tijd terug werd er kanker gevonden op zijn goede nier. Hiervoor allerlei behandelingen geprobeerd maar omdat hij al een donornier had was het lastig, want ze willen deze niet beschadigen. Chemo-pillen gebruikt en daarmee nare bijwerkingen gekregen. Tijdlang stilstand gehad met de groei van de tumor. Maar helaas recentelijk een scan gehad waarop uitzaaiingen te zien zijn. Prognose: hopelijk 3 tot 6 maanden.

We hopen zo erg met z’n allen, samen, nog naar een concert te kunnen gaan!

Gisteravond hebben we deze wens in vervulling laten gaan.

Foto: Ben Houdijk

Het hele gezin mocht naar de show van Sting!
Met grote dank aan MOJO.

Ze hebben enorm genoten maar helaas ondervond Sting problemen met zijn stem. Hij heeft geprobeerd een aantal nummers aan te passen, maar moest vroegtijdig stoppen met het concert. Sting heeft aangegeven terug te komen voor een concert. We hopen hard dat dit heel snel is, zodat Kees dit nog, samen met zijn gezin, mee mag gaan maken.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.