Muziek voor de kleintjes

Een paar weken geleden lieten we de wens van Astrid uitkomen. Dat deden we door een speciale muziekkast te laten maken voor ‘haar kinderen’ op het kinderdagverblijf waar zij werkt.

Zowel Astrid als NGNG vinden het belangrijk om kinderen te laten genieten van muziek. Immers, muziek verbindt, geeft plezier en maakt je hoofd vrij. De muziekkast was een groot succes bij de kinderen en de medewerkers van het Hero kinderdagverblijf.

Om nog meer kinderen toegang te kunnen geven tot muziekinstrumenten en zelf muziek te laten maken, hebben we besloten om een tweede muziekkast te doneren uit naam van Astrid. Deze is geplaatst bij een andere vestiging van Hero, op een kinderdagverblijf in de Haarlemse wijk Schalkwijk. Zo kunnen nog meer Haarlemse peuters kennismaken en genieten van muziek!

Hero Clustermanager Ilona van der Feen:

De kinderen waren enorm verrast toen de kast werd bezorgd. Nieuwsgierig gingen ze op onderzoek uit en begonnen direct met de instrumenten te spelen. Met een hele grote lach op hun gezichtjes. We zijn er enorm blij mee en ik weet zeker dat we er veel gebruik van gaan maken. Astrid en Stichting No Guts No Glory, veel dank namens alle kinderen van KDV Venkelstraat!

Heel erg graag gedaan!

En lieve Astrid, we hopen dat het jou de nodige kracht geeft om zoveel kinderen te zien genieten van muziek maken.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.