Wens voor Hans

Hans mailde dat hij een wens had voor zijn grote liefde en tevens mantelzorger, Pieter, en voor zichzelf.

Tijdens het intakegesprek vertelde Hans, dat hij vaak luistert naar André Rieu en video’s bekijkt op YouTube omdat deze muziek zoveel voor hem en Pieter betekent. Maar bovenal sprak hij zijn bewondering uit voor z’n man, zijn steun en toeverlaat.

Door de diagnoses is het niet altijd makkelijk, maar dankzij de onvoorwaardelijke liefde tussen deze twee, kunnen ze het dragen en samen genieten van wat er wél is.

Dag lieve mensen.
Mijn naam is Hans en ik heb een aanvraag gedaan bij NGNG.

Na darmkanker heb ik nu ook lymfeklierkanker door mijn hele lichaam.

Heb ik een ‘chemobrein’ en is mijn verbale geheugen beschadigd en heb ik van mijn tenen tot en met mijn knieën en mijn handen tot aan mijn polsen neuropathie.

Al jaren is het een grote wens van mij en mijn man om een concert van André Rieu bij te wonen.

Deze wens is voor mij en mijn man belangrijk. Even ertussenuit, geen scans, onderzoeken, even niet aan de kanker denken maar genieten van muziek.

We kunnen het ons financieel niet permitteren en vinden het erg bijzonder dat Stichting No Guts No Glory dit voor mensen met kanker en hun mantelzorger doet.

We gaan er van genieten en laten het op ons afkomen!

Liefs, Hans Feenstra.

Eindelijk een keer écht André Rieu beleven. Dat is wat ze ze mogen gaan doen!

En niet alleen dat, ook gaan de heren lekker uit eten na het concert en naar een hotel in de buurt. Om na te genieten maar vooral ook zodat Hans goed kan bijkomen.

Wat een prachtig toeval: de datum van het concert valt precies op hun trouwdag!

Lieve Hans en Pieter, jullie gaan eindelijk een keer écht André Rieu beleven, samen.
Ontzettend veel plezier gewenst!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.