Wens voor Marianne

Vandaag laten we de wens van Marianne uitkomen en zojuist is ze aangekomen in Amsterdam.

Ik ben Marianne, 43 jaar, moeder van een zoontje van 10 jaar en sinds november 2021 weet ik dat ik GIST kanker heb. Een zeldzame vorm van kanker in de weke delen van je spijsverteringskanaal. Mijn tumor bij mijn endeldarm is inmiddels redelijk geslonken door immunotherapie. Een operatie waarbij de tumor wordt verwijderd komt eraan.

Door de kanker en alle onzekerheid die daarbij komt kijken zijn uitjes voor mij al een tijdje geleden. Vriendin Cindy vroeg of ik zin had om samen naar de show van Marina Abramović, een kunstenares die zich bezighoudt met performancekunst, in Theater Carré in Amsterdam te gaan.
Marina komt naar Nederland!
Marina is een kunstenares die ik bewonder door haar drive telkens de grenzen op te zoeken van wat het brein van de mens kan overstijgen en hier een performance van maakt.
Wat wil ik graag naar Marina toe, maar kan ik dat wel?
Voor mij voelen uitjes met kanker bijna onmogelijk omdat ik zo weinig energie heb.
Maar ik wil zo graag naar Marina!
Verdorie, die kanker mag dit niet voor mij verpesten..

En dan komt ineens die lieve Ellen van Stichting No Guts No Glory in beeld, die me vertelde dat ze me gaan helpen om het uitje naar Marina Abramović wel mogelijk te maken.
Te gek!
Ik ga naar Marina en ook nog wel in Carré!
Het theater waar ik nog nooit geweest ben.
Weer kunst aanschouwen, zoals ik vroeger, voor de kanker, vaak deed.

Dank je wel lieve Ellen, Stichting No Guts No Glory en al hun fantastische donateurs en vrijwilligers  die het mogelijk maken dat wensen uitkomen!!
Ondanks een onverwachte moeilijke mededeling na een MRI-uitslag ga ik vol genieten van mijn dagje uit naar Marina samen met vriendin Cindy.

Marina, Carré en Amsterdam, wij komen eraan!!

Niet alleen gaat ze genieten van deze bijzondere voorstelling, ook zal ze lekker gaan eten met Cindy én slapen in een hotel, vlakbij Carré, zodat ze niet ver hoeft te lopen.

Het is je gegund Marianne, even je niet ‘de patiënt’ voelen, maar samen met je vriendin keihard genieten!

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.