Wens voor Annemiek!

Toen ik heel jong was overleed mijn moeder aan de gevolgen van borstkanker. Ze was pas 34 en liet twee jonge meisjes achter. Mijn zus was 5 jaar oud en ikzelf 2.

Mijn grootste angst was altijd dat ik zelf niet ouder dan haar zou worden, om ook borstkanker te krijgen. Op 18 juni vorig jaar kreeg ik na een heel onzekere periode vol onderzoeken de diagnose: borstkanker. Mijn wereld stortte helemaal in.

De onzekerheid en angst die me toen overspoelden is niet te beschrijven. Ik was inmiddels zelf moeder van een meisje van 2. Precies zoals het bij mama was.

Ik was radeloos en bang, zo ontzettend bang om haar ook achter te moeten laten. Daarom vocht ik met alles dat ik in me had om beter te worden. Anderhalve maand geleden heb ik mijn laatste behandeling gehad.

De kanker is niet meer te zien maar ik kan niet ontkennen dat ik elke dag nog best wel bang ben. In deze periode miste ik mijn moeder meer dan ooit.

Ik vond troost in muziek. Ik houd van talen en het liedje ‘Dat ik je mis’ van Maaike Ouboter greep me, vanaf het moment dat ik haar auditie zag, enorm aan. Haar liedjes zijn voor mij prachtige kunstwerkjes van woorden en zinnen die zoveel van mijn gevoelens omschrijven waar ik zelf geen woorden voor kan vinden. Haar lukt dat wel.

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat No Guts No Glory heeft geregeld dat ik naar haar concert met Eric Corton mag gaan… een echt lichtpuntje na een hele moeilijke tijd.

Onwijs bedankt!

Heel veel liefs van Annemiek

Volgende week laten we deze wens uitkomen. Maaike Ouboter en Eric Corton trekken momenteel samen de theaters in met Harnas van Glas, naar het gelijknamige album van Ouboter. In een bijzondere muzikale show praten ze met elkaar en met het publiek over loslaten, vasthouden, liefde en verdriet. Precies de thema’s waar Annemiek nu mee bezig is en dus echt een schot in de roos.

Samen met haar lieve vriendin Lenneke laten we ze eerst heerlijk uit eten gaan en na de show hebben we een mooi hotel geboekt, zodat ze niet meer hoeft te reizen en enkel fijn kan nagenieten.

We namen contact op met Eric Corton en hij en Maaike Ouboter gaan ervoor zorgen dat Annemiek ze mag gaan ontmoeten.
Super fijn dat ze dit mogelijk willen maken!

Annemiek kijkt er erg naar uit en wij hopen dat deze wens en het mogen beleven van live muziek, haar veel moois mag gaan brengen.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.