Mandy naar Lowlands!

Tijdens Lowlands lieten we de wens van Mandy uitkomen. Op zondag haalde Ellen haar en vriendin Fieke op bij de ingang en gaf ze een stapel munten om lekker te kunnen genieten. Met dank aan Mojo en Lowlands die zo last minute wilden schakelen en meedenken om dit mogelijk te maken!

Hoi allemaal!
Mijn naam is Mandy, ben 25 jaar en inmiddels een overlever van lymfeklierkanker na 2 behandeltrajecten.

Mijn grote droom was om naar Lowlands te gaan om mijn favoriete band Rüfüs Du Sol te zien. Door stichting No Guts No Glory is deze droom werkelijkheid geworden. Samen met mijn beste vriendin ben ik zondag naar Lowlands gegaan. Super veel indrukken en prikkels maar I handled it well!

We zijn de dag begonnen met een ijskoffietje bij een optreden. We zouden allebei niet drinken, maar na 1 rondje bezweek ik onder de druk van alle mensen om mij heen die een lekker biertje dronken. Dat wil ik ook!! Ik moet toch wel vieren dat ik eindelijk in remissie ben!

Onze verschillende vriendengroepen die aanwezig waren lieten ons van alles zien en ik viel in de ene verbazing naar de andere. Wat een tof festival!! Alle artiesten die we wilden zien liepen goed in elkaar over en zo werden er zomaar op 1 dag 25.000 stappen gezet om vervolgens af te sluiten bij mijn favoriete band.

Toen mijn lievelingsnummer begon kon ik mijn tranen ook niet meer bedwingen. Wat voelde dit bevrijdend. Het nummer met zoveel dieptes, dimensies en vooral waarin je hoort hoe getalenteerd zij zijn. Het nummer waarvan je telkens denkt dat het afgelopen is, maar dan toch nog even doorgaat, dat gaf mij hoop. Het nummer straalt hoop uit. En wat ben je zonder hoop? ‘Geen verwachting, maar hoop’ dat is altijd waar ik mij aan vast heb gehouden.

Ik weet in ieder geval dat ik er volgend jaar weer bij ben alleen dan voor het hele weekend!
Dankjewel No Guts No Glory!

Lieve Mandy, we zijn heel blij dat jij zo heerlijk hebt genoten!
Dat was precies de bedoeling.
De kracht van muziek is groot en super fijn dat jij dat nu live hebt mogen ervaren.

Graag nog een speciale vermelding voor de lieve ouders van Brasil (https://www.stichtingngng.nl/2022/04/26/dag-lieve-brasil/), die op Lowlands aanwezig waren. Toen ze hoorden dat we een wens uit lieten komen op het terrein, zijn ze speciaal naar het optreden van Rüfüs Du Sol gegaan.

Ze hadden een zonnetje bij zich, symbool van en voor hun dochter, en ze wilden haar zonnetje even extra laten stralen voor Mandy. Hoe bijzonder!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.