Mandy naar Lowlands!

Via haar Instagram (https://www.instagram.com/lymfoomandy/) hadden wij al langer contact met Mandy en zagen hoe zwaar de afgelopen tijd voor haar is geweest. Vol openheid deelt ze over de pieken en dalen en geeft daarmee veel andere mensen met kanker steun, begrip en (h)erkenning. Maar nu is het tijd iets voor haar te doen!

Hoi! Ik ben Mandy en ben 25 jaar oud. Zo’n anderhalf jaar geleden kreeg ik te horen dat ik lymfeklierkanker had. Ik ben hiervoor behandeld en kreeg helaas te horen bij de eindscan dat de kanker nog steeds aanwezig was. Pas geleden heb ik een autologe stamceltransplantatie gehad. De kanker is nu weg en ik hoop voor altijd.

Vanaf het begin van mijn traject deel ik mijn verhaal op social media. Dit heeft mij heel veel gebracht en helpt bij mijn verwerking. Ik hoor regelmatig een inspiratie te zijn en daar ben ik heel trots op. Ik hoop dat ik mensen hiermee kan helpen. Dat zit namelijk in mijn aard als leerling-verpleegkundige.

Ik denk dat ik zo’n 6 jaar geleden het liedje Innerbloom van Rüfüs Du Sol voor het eerst hoorde. Ik voelde zoveel emotie bij dit liedje dat ik ben gaan uitzoeken wie zij waren, hoe ze dit maakten en wat hun inspireert. Vanaf toen was ik fan. Innerbloom wordt in mijn directe omgeving aan mij gelinkt, want het is echt ‘mijn’ liedje. Ikzelf noem het: ‘het nummer naar mijn hart’.

Er zitten zoveel dimensies en emoties in dat het een reis door het lichaam richting het hart lijkt. Innerbloom helpt mij in moeilijke, maar ook in goede tijden. Tijdens het luisteren van dit liedje kan ik pas mijn emoties voelen en loslaten. Daarom is het mijn grote droom om Rüfüs du sol live te horen!

We belden begin deze week met Mandy en ze vertelde dat deze band eigenlijk nooit in Nederland speelt. Behalve aankomend weekend op Lowlands.

Ze gaf aan nog niet genoeg hersteld te zijn om een heel weekend naar een festival te kunnen gaan, maar eigenlijk was het haar droom om Lowlands mee te maken. Veel vrienden en vriendinnen gaan en daarnaast brengt muziek haar ontzettend veel.

Ik hoop dat het me volgend jaar gaat lukken.

Nou niks volgend jaar!
Met dank aan Mojo en Lowlands gaat Mandy zondag de hele dag naar Lowlands!
Ellen zal haar bij de poorten opwachten en ervoor zorgen dat het Mandy en haar vriendin aan niks zal ontbreken.
Een dag zonder zorgen, alleen maar genieten én eindelijk haar lievelingsband live gaan zien optreden: Rüfüs Du Sol!

Het is je keihard gegund Mandy, heel veel plezier!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.