NGNG op Dynamo Metalfest

Aanstaande zaterdag en zondag, 20 en 21 augustus, staan we met een stand van NGNG op Dynamo Metalfest. We gaan niet alleen uitleg geven over stichting No Guts No Glory (en iedere bezoeker vragen om ons te volgen op social media), maar ook onze eigen NGNG-merch én honderden gedoneerde vintage metalshirts verkopen voor het goede doel.

Onze vrijwilliger Sander van Baalen is al maanden bezig met het inzamelen, categoriseren en fotograferen van de shirts. Dat is veel werk, omdat we werkelijk bedolven worden onder de bandmerch van al die lieve metalheads die onze stichting een warm hart toedragen. Het resultaat zien jullie zaterdag en zondag op onze stand. Dus kom zeker langs!

Uiteraard willen we Tjerk, Paul, Marike en het team van Loud Noise enorm bedanken voor hun medewerking. Naast onze stand op Dynamo Metalfest moedigen zij namelijk ook bezoekers van het festival aan om hun statiegeldbekers te doneren voor NGNG, zoals ook al op Into The Grave en Das Oktober Metalfest gebeurde. Superfijn, bedankt!