Yvonne naar Pearl Jam!

Bram en Yvonne wilden nog heel graag delen waarom het zoveel uitmaakt dat zij samen naar het concert van Pearl Jam konden gaan:

Muziek heelt en geeft kracht. Dat werd maandagavond weer ontzettend duidelijk tijdens het concert van Pearl Jam. Het concert dat we dankzij Stichting No Guts No Glory mochten beleven.

Na de teleurstelling van het afzeggen van het concert zondag was het een fantastisch bericht dat we gisteren alsnog konden gaan en dat het doorging. We werden overdonderd door de speciale ontvangst op de Live Avenue en de fijne plek die we daar hadden. Een plek waar Yvonne zonder al teveel drukte haar energie volledig op het concert kon richten.

Wat hebben we genoten van iedere seconde, het was voor ons magisch. Een avond samen genieten van de muziek waar we samen van houden, even samen geen kanker.  Hier kunnen we nog heel lang energie uit halen. Energie die Yvonne nog zeker nodig gaat hebben voor het vervolg van de behandelingen.

Lieve Ellen, Tineke en alle andere fantastische mensen van de stichting, maar ook zeker de fantastische mensen van Mojo die dit ook mogelijk hebben gemaakt tijdens de drukte van een afgezegd concert, ontzettend bedankt voor deze prachtige ervaring.

Veel liefs Yvonne en Bram

Heel erg graag gedaan! Geniet maar heerlijk na, het is jullie hard gegund.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.