Rein naar Pearl Jam!

Gisteren lieten we maar liefst 2 wensen uitkomen tijdens het concert van Pearl Jam. Die van Yvonne & Bram én van Rein & Mirjam. Hier het verhaal van Rein: https://www.stichtingngng.nl/2022/07/22/rein-naar-pearl-jam/

Foto: Ben Houdijk

Eigenlijk zouden ze zondagavond gaan, maar op het laatste moment werd dit concert afgeblazen wegens stemproblemen van Eddie Vedder. Met grote dank aan MOJO en in het bijzonder Alex, Kitty, Janis en Marjanne konden onze begunstigden alsnog gaan.

En het was meer dan bijzonder!

Foto: Ben Houdijk

The day after Pearl Jam.

Wat een dag was gisteren.

Na het cancellen van de show van Pearl Jam zondagavond, wat een domper was, werd door NGNG beloofd alles op alles te zetten, zodat we maandag aanwezig konden zijn… als het door zou gaan. We verwachtten niks, maar hoopten stiekem op alles… De hele dag rustig aan gedaan, want je weet maar nooit, stel dat… Rond 15.00 uur het telefoontje van Ellen van NGNG: HET GAAT DOOR. Wat heerlijk! Wat onverwacht! Maar zo erg gehoopt!

De rit in de auto naar Ziggodome stilzwijgend doorgebracht met Pearl Jam uit de speakers. Niet te veel praten voor Rein om energie en ook zijn stem te sparen.

En dan barst het los om 21.00 uur: Pearl Jam begint, Eddie zingt, aanvankelijk lijkt het wat voorzichtig, maar gaandeweg het concert komen hij en de band helemaal los. Wat een energie straalt dat uit en dat pikken we graag op.

Vanaf het MIVA-platform hebben we fantastisch zicht op het podium en de zaal, en we genieten intens. We maken foto’s en filmpjes zodat we dit de komende dagen, weken, maanden en misschien nog veel meer kunnen terugkijken om steeds weer opnieuw te genieten en positieve energie uit te halen. Vandaag maar eerst heel erg nagenieten en bijkomen van alle prachtige indrukken.

Zonder de inzet van Stichting No Guts No Glory was het bijwonen van het concert niet gelukt, fysiek niet maar ook door het cancellen van zondagavond niet. Wij prijzen ons heel erg gelukkig dat Rein de kans is gegeven om eindelijk zijn favoriete band te kunnen zien, dat we beiden hierbij hebben genoten tot in iedere vezel van onze lijven en een fantastische herinnering hebben gemaakt die niemand ons meer afneemt.

Nogmaals dank aan al die mensen die zich hebben ingezet om dit mogelijk te maken, vooral aan Tineke en Ellen van NGNG die als meesterbrein alles geregeld hebben en indien nodig direct bereikbaar waren.
DANK DANK DANK.

Lieve Rein en Mirjam, heel erg graag gedaan!
We hopen dat jullie nog zo lang mogelijk kunnen nagenieten van dit speciale concert!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.