Nicole naar Kiss!

Nicole is 40 jaar en heeft kanker. Maar Nicole is vooral de grootste Kiss-fan die wij kennen.

Ze is al jaren fan van de band en probeert geen show te missen. Vooral Paul Stanley is haar grootste held. Haar liefde voor Kiss heeft er een paar jaar geleden zelfs voor gezorgd dat ze een relatie kreeg met haar grote liefde Erik uit de VS.

Hij is vorig jaar voor haar naar Nederland verhuisd, ze zijn zo gelukkig!

Haar wens gaat dan ook over het concert op donderdag 21 juli:

Hoe begin je een verhaal over zo’n rot onderwerp?
En hoe belangrijk is muziek in deze situatie?
Het gaat over mijn zusje Nicole.
Mijn zus en ik zijn altijd samen en zijn beste maatjes.
We hebben dezelfde interesses: eighties films en muziek en vanaf vroeger al Kiss!
Ook al gingen we op een gegeven moment onze eigen wegen, het goede contact is altijd gebleven net als de liefde voor Kiss.
Haar verloofde ontmoette ze, omdat hij een Kiss shirt droeg waar ze hem naar vroeg. Hij bleek ook groot Kiss fan.

Vorig jaar kreeg mijn zusje vage klachten. De huisarts ging ervan uit dat het stress was. De klachten werden erger en begin mei dit jaar kwam de ergste diagnose: bijnierschorskanker met uitzaaiingen.
‘Maar ik ga wel naar Kiss in juli!’, was één van de eerste dingen die ze zei na de diagnose.
En dat gaan we zeker! Met dank aan No Guts No Glory.
Zij zetten het kaartje van haar en haar verloofde om voor een plek op het MIVA platform, betalen het hotel vlakbij en hebben alles geprobeerd om een meet & greet en een verzoeknummer te regelen. Dank jullie wel, jullie hebben er een nieuwe donateur bij.

Nogmaals bedankt!

Angelo van de Weerd

Morgen gaat ze niet alleen naar Kiss op een manier dat ze het vol kan houden en daarna lekker bijkomen in een fijn hotel, maar ook hebben we een meet & greet geregeld!

Onwijs veel plezier Nicole! Dat je samen met alle lieve mensen die meegaan, maar de mooiste herinneringen mag gaan maken.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.