Peter naar Bospop!

We kregen een wens binnen van Peter, 58 jaar jong, getrouwd met Karla, vader van Tim en schoonvader van Inge.

Al bijna 40 jaar bevlogen, plichtsgetrouw en enthousiast militair met meerdere uitzendingen naar onder andere Bosnië en Afghanistan. Daarnaast vrijwilliger bij het Veteranen Search Team. Afgelopen Pasen vrijwilliger bij de Invictus Games, een soort Olympische Spelen voor gewond geraakte en getraumatiseerde militairen.

Trouwe vriend die eigenlijk als enige doel heeft het iedereen naar zijn zin maken. Liefde voor Land Rovers, muziek en samen proosten op het goede van het leven.

Na de Invictus Games zakt het eten niet goed, gaat hij naar de dokter en blijkt hij kanker te hebben met uitzaaiingen. Beter worden is niet mogelijk, rekken wellicht wel met zware chemo. Het diagnostiseringstraject heeft erg lang geduurd, Peter ging hard achteruit, viel af en heeft veel pijn.

Peter wilde nog zó graag naar Bospop, maar had hulp nodig om extra voorzieningen te krijgen op het terrein, zodat hij het daadwerkelijk vol zou kunnen houden. Met liefde regelden we dit en heeft Peter keihard kunnen genieten!

Het is nu een week geleden dat we onze in 2020 gekochte Bospop toegangsbewijzen konden inleveren. Wie had dat gedacht toen ik 2 maanden geleden het slechtst mogelijke nieuws wat iemand kan krijgen ontving. Nu is mijn tijd beperkt en mijn energie laag.

Van actief dienend militair ben ik teruggebracht naar een man waarbij de accu vier uur moet opladen om een half uur ingezet te worden. Dat ik met behulp van Tineke van No Guts No Glory en Maurice van Bospop mijn camper op het terrein van Bospop heb kunnen zetten was geweldig.

Het gaf me de kans om samen met mijn vrouw en vrienden zo veel als mogelijk mee te beleven. En wat was het heerlijk. Met een lach en een traan hebben we genoten. Ik ben heel blij dat we dit nog hebben meegemaakt.

Muziek kan je hard raken maar geeft ook energie. En die kan ik nu goed gebruiken.

Peter

We vinden het ontzettend fijn dat je op deze manier toch hebt kunnen gaan én genieten Peter!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.