Wouter (23) naar Parkcity Live!

Eind juni ontvingen wij een mail van Mirjam, de moeder van Wouter:

Onze zoon Wouter heeft sinds december 2020 een neuroblastoom. Het is een zeldzame agressieve kinderkanker. Die vooral voorkomt bij kinderen tot zes jaar. Wouter is 23 jaar en is al 1 1/2 jaar aan het vechten tegen deze ziekte. Door de vele behandelingen in het Prinses Máxima Centrum in Utrecht heeft Wouter nog maar weinig conditie.

Afgelopen weekend had hij een kaartje voor Pinkpop en heeft uiteindelijk op zondag twee uurtjes gelukkig kunnen gaan. Hij baalt dan als een stekker omdat al zijn vrienden het hele weekend wél kunnen blijven. Nu is 16 en 17 juli Parkcity Live in Heerlen. En wat zou het fijn zijn als hij daar naar toe kan gaan, de kaartjes zijn er al. Kunnen jullie iets voor hem betekenen?’

Wouter (achteraan met pet) tijdens Pinkpop samen met zijn vrienden

Uiteraard kunnen en willen wij dat!
We snappen het zo goed dat Wouter nog zoveel mogelijk mee wil maken en live muziek wil beleven.

Moeder Mirjam geeft in haar laatste bericht aan:

Wouter bezoekt dit festival al vele jaren. Ook dit jaar wil hij samen met zijn gezin en vrienden zo graag nog Parkcity Live bezoeken.

Door stichting No Guts No Glory is het mogelijk dat Wouter kan gaan omdat hij een speciaal plekje backstage krijgt zodat hij het langer kan volhouden.

Super fijn dat dit gerealiseerd kan worden. Dank je wel!

Wij vinden het ook super fijn dat het gelukt is, dat Wouter kan rusten als het nodig is. Er is geregeld dat hij dit weekend tijdens het festival kan rusten, op een bed en fijne stoel, in de luwte, zodat hij daarna weer kan genieten met zijn familie en vrienden, zoals ze dat altijd samen hebben gedaan. Ook mag Wouter gebruikmaken van het rolstoelplatform op het festivalterrein zelf.

Wij wensen Wouter, zijn gezin en vrienden een ontzettend fijn weekend toe! En we hopen dat, met de mogelijkheid om te rusten, het bezoek aan Parkcity Live langer vol te houden is en zij mooie momenten kunnen delen samen.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.