Eveliens wens

Kennen jullie Bram nog? Onze held van 10 die een jaar lang in korte broek loopt om geld in te zamelen (https://www.stichtingngng.nl/2022/01/09/bram-van-10-in-actie-voor-ngng/) voor NGNG? Zijn tante Evelien nam contact met ons op:

Dat trouwen een grote droom van mij is, is nooit een geheim geweest. Ik hou van alles wat met liefde te maken heeft. Van jongs af aan keek ik al trouwprogramma’s. Ik fantaseerde over mijn eigen trouwdag en ik genoot er dan ook intens van om als trouwambtenaar een bijdrage te mogen leveren aan de mooiste dag van de liefde van andere mensen.

Helaas werd mijn droom on hold gezet. Ik werd ziek en een huwelijk had daarbij geen prioriteit. Eerst beter worden. Dat Rob mij uiteindelijk ten huwelijk heeft gevraagd om mijn droom te verwezenlijken maakte het extra bijzonder. Want voor mij is het een droom die uitkomt. Dat vind ik super lief van hem.

Omdat ik zelf ziek ben en mijn prognoses heel slecht zijn, regelt Rob met zijn zus en mijn zusje de bruiloft. Een groot cadeau. Maar ik wilde Rob ook ergens mee verrassen: met live muziek tijdens de ceremonie.

De ceremonie is voor mij heel belangrijk. Het belangrijkste gedeelte van de dag. Ik heb bij andere stellen mogen ervaren dat live muziek de ceremonie compleet maakt en op die manier meteen de liefde voelbaar wordt. Met als kers op de taart een eigen geschreven lied door Kevin en Lindsay maakt van ‘een’ ceremonie, echt ‘onze’ ceremonie.

Blijkbaar had mijn neefje Bram hetzelfde idee. Hij heeft door 1 jaar lang een korte broek te dragen, veel geld ingezameld voor No Guts No Glory en wie weet haalt hij nog meer geld op. Het laat op zijn jonge leeftijd zien hoe betrokken hij is. Het maakt deze dag, deze muziek, en ons huwelijk nog mooier. Het is een cadeau van mijn neefje, van No Guts No Glory, van mij aan Rob, op de liefde en het leven! Het voelt rijk de liefde zo met muziek te mogen voelen. Mooier kan het niet.

Evelien

Afgelopen week zijn Rob en Evelien getrouwd. Het was een prachtige dag, vol liefde én dus mooie live muziek, zoals haar wens was die we met veel plezier hebben laten uitkomen.

We wensen het bruidspaar nog zoveel mogelijk tijd met elkaar!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.