Susan naar Jerry Cantrell

Annemiek nam contact met ons op:

Mijn wens voor mijn lieve dappere vriendin.

Mijn vriendin (41), we kennen elkaar sinds ons vijftiende, weet sinds bijna 4 jaar dat ze niet meer beter kan worden. Ze heeft de afgelopen jaren meerdere chemo therapieën, immunotherapie en radiotherapie gehad in de hoop nog wat extra tijd van leven te hebben samen met haar echtgenoot en nu 11 jarige zoon.

Inmiddels is ze officieel uitbehandeld en wordt de tijd die haar nog rest in dit leven steeds korter en de kwaliteit voelbaar steeds een stukje minder.

Op 6 juni treedt Jerry Cantrell op in de Melkweg. Ze is groot fan van de zanger en heeft direct twee kaartjes bemachtigd om zijn show bij te kunnen wonen. Ik ben de gelukkige die haar mag vergezellen. We maken er meteen een nachtje weg van met zijn tweetjes.

Conditioneel heeft ze echter flink ingeleverd en door de uitzaaiingen in haar rug heeft mijn vriendin steeds meer pijn waardoor ze steeds minder lang kan staan. Mijn wens voor haar is dan ook dat ze niet in de rij hoeft te staan van tevoren en dat ze tijdens het concert de mogelijkheid heeft om te kunnen zitten zodat ze er niets van hoeft te missen.

Ze wil geen poespas, juist even niet die kankerpatiënt zijn, maar gewoon weer even een avondje haar ‘oude’ zelf zijn. In een mooie outfit met een lekker make-upje op. Gewoon twee vriendinnen die een avondje op stap gaan en plezier maken.
Want dat kan zij als de beste, plezier maken, in het moment zijn, genieten van wat er is.

Ik hou vreselijk veel van haar en gun haar deze heerlijke avond zo erg! Ik hoop dat jullie iets voor haar kunnen betekenen, mijn dank is reeds groot!

Gisteren ging deze wens in vervulling:

Grote dank aan de Melkweg die meteen bereid waren alle medewerking te verlenen om te zorgen dat Susan en Annemiek onbezorgd konden genieten. Zo mochten ze de rij omzeilen zodat ze niet te lang hoefden te staan omdat dit niet meer gaat en kregen ze speciale zitplekken waardoor ze optimaal konden genieten.

Vannacht stuurden ze ons:

Wij hebben een van de mooiste avonden van ons leven gehad!

Veel liefs, Susan en Annemiek

Heel erg fijn, lieve dames!

Wij hebben jullie echt nodig om muzikale wensen mogelijk te blijven maken:
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.