Lisse (13) naar Billie Eilish!

We hebben inmiddels deze bijzondere wens mogen laten uitkomen: https://www.stichtingngng.nl/2022/05/25/lisse-belle-naar-billie-eilish/.

RTL4 heeft er ook aandacht aan gegeven en dat kan je hier lezen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5315320/billie-eilish-concert-met-zieke-moeder-minderjarig-kind

Kim, de tante van Lisse, heeft een mooi stukje geschreven over het was en waarom het zo uitmaakt dat ze dit samen konden beleven:

Lieve Ellen en team Stichting No Guts No Glory,

Het is alweer 2 weken geleden dat mijn wens is uitgekomen en ben nu nog steeds een beetje aan het bijkomen van deze mooie gebeurtenis. Wat een show en wat een ervaring en echt een herinnering om nooit maar dan nooit meer te vergeten.
Ik schreef jullie een paar weken een mail om te vragen of jullie mij konden helpen aan 2 kaarten voor Billie Eilish wat natuurlijk helemaal was uitverkocht. En nou, die kaarten kreeg ik van jullie met nog zoveel meer.

Wow, zoveel liefde vanuit jullie en zoveel zorg en het meedenken dat ik ook mee zou kunnen gaan zodat we deze herinnering samen konden gaan maken. Twee weken van te voren kreeg ik te horen dat het was gelukt en het enige wat ik kon zeggen en voelen is dat ik ontplof van emotie en geluk, wat was dit mooi om het te gaan vertellen tegen mijn zus en nichtje. Zij wisten natuurlijk helemaal van niks. Wat waren ze blij maar ook nog wel ongeloof… ‘Ken je die mevrouw dan wel?’  zei Lisse..

Nou Ellen, ik heb het gevoel dat ik je al jaren ken, zo warm. De voorpret begon al in het fantastische Mercure hotel in Amsterdam, prachtig uitzicht en een heerlijke kamer waar we ons konden gaan omkleden en opmaken, die Billie Eilish Eyeliner wing hoort erbij natuurlijk. Met op de achtergrond natuurlijk het nummer “Happier Than Ever”. Ondanks de spanning, hebben we ons vol gegeten in het Sushi restaurant en daarna op naar de Ziggo Dome.

De spanning liep natuurlijk nu wel hoog op maar Robin van jullie team heeft ons zo lief opgevangen en heeft gezorgd dat er ons aan niks ontbrak. Chapeau voor Robin met 3 gillende vrouwen, want gegild hebben we!! Twee uur alleen maar gillen, dansen, zingen en springen maar vooral genieten van alles maar dan ook echt alles. De avond was perfect en had niet mooier kunnen zijn, wat een herinnering en bij elk liedje van Billie Eilish zie ik het blije gezicht van mijn zus en nichtje weer voor mij. “Best night ever” zoal Lisse het beschreef en dat was het ook echt.

Deze avond nemen we voor altijd mee in onze rugzak en de rest van ons leven halen we er weer een mooi moment uit en denken we weer aan deze ene avond. Mooi dat jullie stichting dit soort momenten kan creëren en dat muziek een extra verbinding geeft in deze moeilijke, verdrietige tijd

Bij deze lieve Ellen, Robin, Tineke en team wil ik jullie bedanken voor alle goede zorgen. Wat er nog gaat komen weten we niet maar we leven nu, dus dansen we nu en zingen we nu en pakt niemand dit ons meer af..

BEST NIGHT EVER….

Lieve Lisse, Kim en Mundy, we hebben dit met veel liefde voor jullie georganiseerd en hopen dat jullie samen, nog zo lang mogelijk mogen nagenieten!

Wij hebben jullie echt nodig om muzikale wensen mogelijk te blijven maken:
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.