Wens voor Chantal

Chantal nam contact met ons op:

Ik twijfelde of ik zou schrijven omdat de meeste verhalen die ik lees, wensen zijn voor lotgenoten die helaas niet meer beter worden. Hun verhalen raken mij enorm en het maakt mij verdrietig en ook dankbaar dat ik er nog ben.

September 2021 kreeg ik totaal onverwacht de diagnose Triple Negative borstkanker. Een agressieve vorm van borstkanker. Ik was overdonderd,  ik woonde net ruim een jaar samen met mijn nieuwe partner, twee prachtige puberdochters en een stiefzoon. Terwijl we aan het zoeken waren hoe we vorm konden geven aan ons nieuwe samengestelde gezin, sloeg dit in als een bom.

Na een enorm intensief behandeltraject, ben ik nu sinds afgelopen maandag fysiek klaar met de behandelingen en weer heel langzaam aan het opkrabbelen. Want wat zet kanker je leven op zijn kop! Het is pittig geweest voor ons allemaal, ook voor mijn kids die behalve ineens een zieke moeder hadden, ook nog in hun eindexamenjaar zitten.

Maar wat ben ik trots op hen, door de humor, liefde en veerkracht zijn we er samen sterker uit gekomen. Ik zou ze zo graag verrassen met een optreden van Olivia Rodrigo. Dit concert is al heel lang uitverkocht en mij is het niet gelukt om aan kaartjes te komen. Het hele traject zijn zij zo belangrijk voor mij geweest, ik wilde zo graag beter worden voor hen. Hierbij vergat en vergeet ik mezelf soms. Eigenlijk heb ik ook een wens voor mezelf.

Alles draait nog zo intens om kanker en de revalidatie. Ik zou mezelf zo graag weer normaal willen voelen in mijn lijf en in  mijn hoofd. Ik zou met een personal trainer willen sporten in een hippe sportschool met harde muziek. Waar het niet om kanker en revalidatie draait maar om plezier maken, een nieuw lijf creëren, happy zijn in mijn lijf. En niet meer werken aan wat de chemo kapot (waar ik wel heel dankbaar voor ben) heeft gemaakt, maar aan doelen die iedere vrouw/man heeft : een lijf en gezondheid die past bij hoe je je voelt. Gewoon weer proberen mezelf normaler te voelen, wat dat ook mag gaan zijn. Want ik moet mezelf weer helemaal opnieuw gaan ontdekken.

Ellen en Tineke hebben contact met mij opgenomen en ik heb het ervaren als een mooi, leuk en ontroerend gesprek. Het is een waanzinnig bijzonder gevoel wanneer iemand iets voor je wil regelen omdat het je het anders niet voor elkaar krijgt. En yes, we gaan 22 juni naar het concert. We gaan enorm genieten! Het traject met de personal trainer wordt uitgezocht en de eerste contacten zijn gelegd, deze berichten zijn hoopvol.

Ik wil No Guts No Glory enorm bedanken en wanneer ik zelf verder ben in mij hersteltraject, denk ik graag mee of ik ook iets kan betekenen voor een ander!

Chantal

Op 22 juni gaat Chantal met haar hele gezin naar het concert van Olivia Rodrigo, met dank aan Mojo!
Heel veel plezier gewenst samen!

Wij hebben jullie echt nodig om muzikale wensen mogelijk te blijven maken:
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.