Wens voor Trudie

Op 11 juni laten we met veel plezier, samen met Metropool, de wens van Trudie uitkomen.
Ze krijgt een eigen minifestival in haar tuin! Voor haarzelf, haar twee zoontjes en een groep naaste vrienden en familie.

Hoi, ik ben Trudie. Ik ben 59 jaar en heb twee zoons. Pepijn is 10 en Aaron 8 jaar.
Ik vind mezelf een harde werker, een doorzetter en altijd ongelofelijk gemotiveerd om ergens het
beste uit te halen.
Als je valt, opstaan en weer door!
Ik vind het niet erg het moeilijk te hebben als ik maar niet vastloop.
Na vele worstelingen vind ik mezelf eindelijk mezelf echt leuk.
Trudie 5.0.
Beste versie ooit!

Ik stel het belang van de jongens voorop, omdat ik vind dat ze daar recht op hebben.
En omdat ik alles maar dan ook alles voor deze twee kanjers doe.
Na een scheiding heb ik een nieuw leven opgebouwd met mijn zoons in Borne. Nadat ik de afgelopen jaren geknokt heb om alles weer
op de rit te krijgen voor ons, besloot ik vanaf 01-01-2022 weer meer voor mezelf te gaan kiezen.
Dat kon want thuis had ik het immers eindelijk voor elkaar.

Alles kreeg binnen 14 dagen een bizarre wending.

Ik ging de laatste week december 2021 naar de huisarts. Had een vage rare piep in mijn keel waar
ik slecht van sliep. Verder geen klachten. Dacht aan bronchitis.
Medicatie maar daarna nog meer klachten.
Longfoto’s.
Oudjaarsdag met spoed naar het ziekenhuis.
In plaats van bronchitis bleek het longkanker fase 4 met tumor en uitzaaiingen.
Zonder kans op genezing.

In 14 dagen tijd van een bronchitis naar longkanker palliatieve fase.
Ik heb niet lang. Ik heb niet kort.
Chemo- en immunotherapie enige wat rest.
Chemo heeft inmiddels geen wonderen verricht.
Gestopt ook . Immuno loopt nog…

Ik ben dankbaar nu voor de tijd die ik nog krijg.
Voor mezelf en voor de jongens.
Heb voor mezelf geen bucketlist, hoef niet te bungee jumpen in Afrika of diepzeeduiken of wat dan ook.
Heb wel een haalbare en betaalbare bucketlist voor de jongens gemaakt.
Daar gaat nu de focus op.
Samen leuke dingen doen en Carpe Diem!

Ik ben erg ziek geweest van de chemo afgelopen periode.
Elke goede dag die ik nu heb en dat ik wat mag ondernemen met de jongens is een cadeau!
Muziek was altijd al belangrijk in mijn leven.
Als vrijwilliger bij Metropool en Openluchttheater Hertme ben ik er graag bij betrokken.
Word oprecht blij van festival-sferen.
Ik probeer de jongens hier ook enthousiast voor te maken.
Als ik gezond was geweest, zou ik gaan sparen voor bijvoorbeeld Tomorrowland. Dat gaat hem niet meer worden.
We zoeken het in het kleine.
Deze zomer Hertme open air daar worden we al super blij van.

Naar festivals gaan kan niet meer maar door de muzikale wens die ik mocht doen van No Guts No Glory en Metropool komt er nu een mini festival naar ons toe!
In onze eigen tuin! Hoe gaaf is dat! Pepijn en Aaron zijn ontzettend blij en trots!
Een DJ in onze eigen tuin. Top.
Een mini festival voor mezelf, voor de jongens en voor iedereen waar ik van houd en die me lief is.
Ik heb het meest bijzondere en waardevolle feest letterlijk tot het laatst bewaard.
Dankjewel No Guts No Glory en Metropool.
Ik vind het hartstikke gaaf en ben er heel erg blij en dankbaar dat jullie dit organiseren.

Het wordt een knalfeest, Trudie!
Wij gaan er samen met Metropool voor zorgen dat het onvergetelijk wordt voor jou en je jongens.

Wil je bijdragen aan onze muzikale wensen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.