Knalfeest voor Renske

Gisteren kwam de wens van Renske uit (https://www.stichtingngng.nl/2022/05/18/wens-voor-renske/). En wat heeft ze intens genoten!

Foto: Inge Pijl

Het was haar verjaardag en ze heeft al haar gasten gezegd dat ze geen cadeautjes wilde, maar donaties voor onze stichting. Omdat ze heel graag een ander in dezelfde situatie als haar, óók een mooie muzikale wens gunt. Vinden we erg bijzonder en dank je wel Renske, want dankzij jou en jouw lieve vrienden en familie, is er €3000,- ingezameld!

Foto: Inge Pijl

Het begon met optreden van The Nick Cave Tribute band, muziek waar ze zoveel van houdt.

Daarna werden de tranen snel gedroogd want Renske wilde echt dat de nadruk op dansen, feesten en het vieren van haar leven zou liggen. Dat is behoorlijk gelukt!

Foto: Inge Pijl

Ondanks de pijn heeft Renske heel veel gedanst, want dat is wat ze wilde.
Keihard door de pijn heen dansen, intens maar prachtig.

Met dank aan DJ Aux tha Masterfader, Luuk en Sven van https://www.solutionpa.nl/, The Nick Cave Tributeband, Bosvreugd, fotograaf Inge Pijl, alle vrijwilligers die zich hiervoor hebben ingezet en in het bijzonder Imke, de zus van Renske.

Foto: Inge Pijl

Lieve Renske, we vinden het fijn dat je zoveel plezier hebt gehad gisteren en hopen dat je nog zo lang mogelijk nageniet van jouw knalfeest!

Wil je bijdragen aan onze muzikale wensen?
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.