Wens voor Jeanny

Carlie nam contact met ons op omdat ze een wens voor haar moeder wilde laten uitkomen.

Daar zit je dan. Weten dat dit de operatie is waar je moeders leven vanaf hangt. Het verdriet om mijn stiefvader die dezelfde kanker had komt weer naar boven drijven. Wat nou als dit, wat nou als dat.. Pf en dat midden in de corona pandemie waarbij ik ook nog niet eens direct bij haar op bezoek mocht komen.

Nu, 2 jaar later een ander perspectief. Mam haar schildklier is verwijderd en een groot deel van een long. En voor nu is ze schoon. Om de 3 maanden heeft ze controles. En ja, die blijven ontzettend spannend. Elke keer weer. Maar boven alles, vieren we het leven in hoeverre dat kan met alle beperkingen die ze van de chemokuren en bestralingen op heeft gelopen. ‘Carpe Diem’ is ons levensmotto. En daar leven wij ook echt naar. We hebben al veel te veel mensen moeten laten gaan die dicht bij ons stonden. We zien de verschrikkelijke ziekte kanker alsmaar groeien om ons heen. En dan is er nog maar één manier om even aan deze harde realiteit te ontsnappen; muziek.

Dagen en soms zelfs nachten lang luisteren wij liedjes. Vooral die van Beth Hart vallen bij ons beide erg in de smaak. Zij is ons grote idool. Nu de coronamaatregelen er niet meer zijn en de concerten zijn weer begonnen…. Ik weet gewoon wat mams’ grootste wens is: een concert van Beth Hart bijwonen! En zo kwam ik bij deze geweldige stichting uit.

Jeanny en Carlie, met veel plezier kunnen we vertellen dat jullie samen naar het concert van Beth Hart gaan! Mede mogelijk gemaakt door MOJO gaan we zorgen dat jullie een onbezorgde avond gaan hebben en hopelijk keihard kunnen genieten van live muziek!

Wil je bijdragen aan onze muzikale wensen?
Heel fijn, dank je wel.
Het maakt echt verschil