Muziek in het ziekenhuis

Stichting No Guts No Glory gelooft in de kracht van muziek en daarom zijn wij gestart met ons nieuwe project om meer muziek in het ziekenhuis te krijgen!

Het luisteren naar of maken van muziek kan voor noodzakelijke en fijne afleiding zorgen tijdens opnames en of behandelingen. Muziek kan troost brengen of kracht geven op zoveel verschillende manieren.

In de woonkamer van de verpleegafdeling oncologie en hematologie van het Isala ziekenhuis in Zwolle hebben we deze mooie piano neergezet.

Deze piano hebben wij gekocht zodat alle patiƫnten, maar ook alle zorghelden, hier gebruik van kunnen maken. Er kan een koptelefoon ingeplugd worden, zodat er ook gespeeld kan worden op het moment dat anderen in de woonkamer hier even minder behoefte aan hebben, of wanneer iemand zich gewoon eventjes af wil sluiten en alleen wil spelen.

De komende tijd gaan wij nog veel meer muziek naar ziekenhuizen brengen en hopen dat jullie dit project willen steunen.
Want het maakt echt verschil.

Dank je wel!