Wens van Mike

‘In 2017 kreeg Mike Kahler, ook wel Multipel Myeloom genoemd, een ongeneeslijke vorm van bloedkanker. We waren (en zijn nog steeds) een gezin met jonge kinderen. Onze dochter Noa was 4, onze zoon Loek was 2. Het was niet te bevatten. Ondanks de mededeling dat het ongeneeslijk was hebben we ‘er onze schouders onder gezet’ en Mike is vol vertrouwen en goede moed aan een behandeltraject van een jaar begonnen. Omdat de kanker helaas niet lang weg bleef is Mike vanaf de zomer 2020 begonnen aan een behandeling die niet meer ophoudt. Elke week twee dagen ziekenhuis. Het heeft een enorme impact op ons en onze kinderen en onze mogelijkheden het leuk te hebben met elkaar. Toch proberen we elke keer ‘om de kanker heen’ een mooie tijd te hebben. Toen het afgelopen november weer mis was bleek het enig lichtpuntje een korte periode zonder medicatie. We wisten het meteen, samen dingen doen! Met de kinderen naar Parijs, nu kan het (nog)! Die periode is nu. Weliswaar op krukken maar vrij van medicatie.

De trein en de tickets regelen lukte ons. Maar daarna bleek de druk van alles wat er was gebeurd te veel. Leuke dingen in Parijs plannen lukte ons niet. Hoe doe je dat, met kinderen met krukken? Veel te moe en sufgebeukt zijn we! Net op tijd heb ik gelukkig mijn moed bij elkaar geschraapt en Ellen en Stichting No Guts No Glory gemaild. Het was geen muziekwens zoals ze gewend zijn. Maar toch heeft Ellen ‘haar troepen’ ingeschakeld en kregen we hulp! Wat een opluchting! Alleen al het vervoer van het station naar het hotel is een kadootje, op de rest van wat ons te wachten staat kunnen we niet wachten! Dank je wel Ellen, voor het helpen verwezenlijken van onze droom! We gaan samen genieten en mooie herinneringen maken! ❤️

Nadat Dieke, de vrouw van Mike, contact met ons had opgenomen en bleek dat er nog maar weinig tijd was om dit te regelen, riepen we de hulp in van Mariska Kox van https://www.thetravelclub.nl/reisadviseurs/noord-brabant/mariska-aarts/. Sharon, voor wie wij Jankfest mochten organiseren, was haar vriendin en ze wilde graag belangeloos helpen. Dank je wel Mariska!

Het programma dat zij heeft samengesteld in Parijs was echt geweldig voor dit gezin. Alle kosten van dit programma hebben wij op ons genomen. Zo zorgden we ervoor dat het gezin echt even zorgeloos kon genieten. Vervoer, een cruise over Seine, een persoonlijke gids in de Eiffel Toren, en ook eentje in het Louvre, Orsay museum, een vintage autotour door Montmartre en nog veel meer. Belangrijkste van alles was dat er een logica opgebouwd was in het programma, qua route, tijd en afstanden. Zodat het voor Mike allemaal vol te houden was.

De familie is weer thuis en stuurde ons:

‘We hebben het echt enorm naar ons zin gehad. We waren de hele dag op pad samen, hebben het als één groot avontuur beleefd. Alleen al de metro was natuurlijk een belevenis.

We hebben vooral enorm genoten van het Louvre. Wat een cadeau, om rondgeleid te kunnen worden door een persoonlijke gids. Hij wist natuurlijk alles te vinden. En wat super tof was dat hij probeerde steeds ook aansluiting te vinden bij wat Noa en Loek leuk vonden. Daardoor hebben we alle hoeken van het museum gezien (wat ook goed ging met Mike!) en hebben we ons drie uur lang super goed vermaakt.

Het was fijn samen in Parijs te zijn en ons te vergapen aan de omvang van alles, de enorme pleinen, de gouden daken. We hoefden verder niks. Zalig! Echt precies wat we wilden, fijne herinneringen maken.

Dank je wel dat je ons hebt willen helpen Ellen, het was goud waard!!!’

Heel erg graag gedaan! Het is onbetaalbaar dat jullie deze herinneringen samen nog hebben kunnen maken en we hopen dat jullie mooie gezin, nog zo lang als mogelijk samen kunnen genieten.

Wil jij ook meehelpen om wensen uit te laten komen?
Dank je wel, het maakt verschil.