Pearl Jam voor Yvonne!

Bram, de man van Yvonne, nam contact met ons op.

In oktober 2021 veranderde de laatste dag van een heerlijke herfstvakantie in een nachtmerrie voor ons gezin. Een bobbel in de borst van mijn vrouw Yvonne bleek helaas foute boel te zijn. 41 jaar jong en borstkanker. Dan moet je ineens je drie kinderen van 4, 9 en 11 vertellen dat mama kanker heeft. De motor van ons gezin.

De eerste chemo behandeling is vrijwel direct van start gegaan en onze energieke, vrolijke, lieve vrouw en moeder moet ineens al haar energie gebruiken om beter te mogen worden. Inmiddels zitten we in een tweede serie chemo’s en wat ben ik trots op mijn kanjer en onze kinderen. Het traject is erg heftig, met veel bijwerkingen, en alle energie van Yvonne gaat nu naar beter worden. Het verlies van haar energie en “De vrouw die ze was’ valt haar soms zwaar, maar wat doet ze het goed! Nog steeds geniet ze juist van de kleine dingen, zoals ze altijd al zo goed kon.

Er komen nog operaties, bestralingen en hormoonbehandelingen maar we mogen uitgaan van genezing en al weet je het nooit met deze ziekte, dat geeft vertrouwen.

Muziek is altijd een rode draad in ons leven geweest, samen naar bands en festivals, en ook onze kinderen groeien op met liefde voor muziek. Het luisteren naar muziek geeft juist nu ons kracht en troost. En al staat mijn muziekvoorkeur (gitaar en hard!) ver van haar muzieksmaak af, er zijn genoeg bands waar we samen enorm van kunnen genieten. Met voorop Pearl Jam. Een band waar we samen mee zijn opgegroeid.

Daarom heb ik contact opgenomen met Stichting No Guts No Glory. Ik heb jullie fantastische werk van dichtbij mogen meemaken bij het Jankfest voor Sharon. Mijn wens is klein, maar ik gun het Yvonne zo om uit te kunnen kijken naar een fijn concert samen. Net als voor de kanker. Muziek werkt helend en het zou zo fijn zijn als we aan het einde van de behandeling samen zouden kunnen genieten van het concert van Pearl Jam in de Ziggo Dome. De kracht van muziek ervaren om te verwerken. Een lichtpuntje aan het einde van de behandeling en een hoopvol begin van hopelijk nog een lang leven samen.

We vinden het heel erg fijn om te mogen zeggen dat we deze wens uit gaan laten komen!

Dit Pearl Jam concert was allang uitverkocht, maar met grote dank aan MOJO gaan Bram en Yvonne erbij zijn! Uiteraard zorgen wij er deze avond voor dat het dit mooie stel aan niks zal ontbreken.

Veel sterkte met alle behandelingen Yvonne en we hopen dat het uitkijken naar dit concert, absoluut een lichtpuntje voor jullie mag zijn!

Wil jij ook meehelpen om wensen uit te laten komen?
Dank je wel, het maakt verschil.