Wens voor Gabriëlle

Hallo! Wij zijn Maikel en Gabriëlle en hebben jullie site gevonden en we vinden het super wat jullie doen voor deze doelgroep!

Mijn zoon Maikel van 31 jaar is terminaal ziek. Hij heeft keelkanker die uitgezaaid is naar zijn neus. Toen hij 6 was, kreeg hij voor het eerst kanker. Dat was toen uitgezaaid naar de lymfeklieren en zijn hals en hij heeft veel chemokuren en bestralingen gehad. Door dat alles is er veel kapot gegaan in het hoofd/halsgebied en is hij ook doof geworden aan één oor. Aan de andere kant hoort hij niet zoveel maar hij heeft een gehoorapparaat.

Helaas is in 2019 de kanker weer teruggekomen. Alleen kunnen ze nu niks meer voor hem betekenen.

De oncoloog had hem al eerder opgegeven, maar Maikel is zo’n bikkel dat hij er nog is. Alleen de laatste weken krijgt hij meer klachten in zijn keel omdat de tumoren groter zijn geworden. Dus mijn zorgen en vooral, angst, worden groter.

Je wil nog lang niet dat er nu al iets gebeurt.

Wij proberen er het beste van te maken en genieten van wat we nog wél kunnen met elkaar. Nu heeft Maikel bedacht dat ik ook eens verrast mag worden. En heeft jullie gevraagd of ik naar een concert mag. Wat heel lief is van hem!

Dus wij hebben een mail gestuurd en ik kreeg een telefoontje van Ellen dat ik naar een concert mag van Queen, in de Ziggo Dome!

Ik ben er super blij mee en ben jullie heel erg dankbaar hiervoor. Zodra ik erheen ben geweest, stuur ik een berichtje met foto’s.

Veel liefs,

Maikel en Gabriëlle

We vinden het zo mooi dat jouw zoon Maikel het jou, als mantelzorger en vooral moeder, zo gunt om te gaan genieten van muziek!

We zijn MOJO zeer dankbaar dat ze wilden helpen met het mogelijk maken van deze wens. Op 2 juli gaan jij en je vriendin heerlijk naar Queen.

Uiteraard zorgen wij ook dat jullie lekker gaan eten en zijn ook de drankjes voor ons, want jij hoeft even helemaal nergens aan te denken, alleen maar mee te zingen!

Lieve Maikel en Gabriëlle, we hopen dat de tijd die jullie nog samen hebben, zo mooi mogelijk mag zijn.

We hopen dat jullie willen (blijven) bijdragen, zodat wij dit soort bijzondere muzikale wensen uit kunnen laten komen. Dank voor de steun: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/

Het maakt echt verschil.