Brasil’s Mini Lowlands Festival

Brasil is 22, wilde zo graag nog één keer Lowlands meemaken en in samenwerking met Mojo besloten we dit groots aan te pakken.

Weken waren we keihard bezig geweest en de dag voor het festival hebben we alles met meer dan 50 man opgebouwd. Allemaal Lowlands-aankleding en artwork, LL-lichtplan, foodtrucks, cocktailbar, aan elk detail was gedacht.

De line up was waanzinnig:
Arjen Lubach, Silent Disco, Naaz, S10, Opposites, Kees van Hondt en Aux tha Masterfader.

Toen we klaar waren met opbouwen, kwam het nare bericht dat de artsen in overleg met Brasil en ouders, besloten hadden dat het onverantwoord was om Brasil naar haar festival te laten gaan. Ondanks dat er verpleegkundigen en een speciaal koppelbed geregeld waren, Brasil was veel te zwak en ziek. Wat waren we allemaal verdrietig voor haar.

Brasil voelt zich inmiddels iets beter en we konden een nieuwe datum plannen: 21 januari. Paradiso wilde graag meewerken en dus gingen we hard aan de slag om alles opnieuw te organiseren. En toen kwam de persconferentie en kwamen er geen versoepelingen voor poppodia… We hebben alles op alles gezet om het toch door te kunnen laten gaan en zijn de gemeente Amsterdam voor altijd dankbaar, dat we een speciale ontheffing hebben gekregen!

Dat hebben we gisteren gehoord en nu zijn we samen met Paradiso en Mojo, heel hard bezig om te zorgen dat het vrijdag een onvergetelijk gaaf festival gaat worden! Uiteraard is dit enkel voor genodigden, de lievelingsmensen van Brasil.

Met oneindig veel dank aan: Paradiso, Mojo, Aux tha Masterfader, Naaz, Sanne Wallis de Vries, de Opposites, Kees van Hondt, De Likt, Gertjan en Petra van Multisleep -die een speciaal koppelbed komen leveren-, onze vrijwilligers en niet te vergeten: onze donateurs. Want dankzij jullie kunnen we dit mogelijk maken.

Lieve Brasil, we gaan het mooi maken!

Wil je bijdragen aan onze bijzondere wensen?
Steun ons dan:
Het maakt echt verschil.