Actie voor Prinses Máxima Centrum

Vanwege de ondersteuning van o.a. Antonios kwamen we in contact met medewerkers van het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. Dat is de plek waar alle hoog complexe zorg en research van de kinderoncologie wordt geconcentreerd. We hoorden dat er veel kinderen in het ziekenhuis liggen die vaak post krijgen, maar zo graag zélf ook eens post willen versturen.

Nou, dan regelen wij dat toch?

Via Twitter deden we een oproep om een goede kaartenmaker te vinden, omdat we het liefst kaarten wilden ontwerpen die we konden kopen bij een zelfstandig ondernemer. In Josien Brands vonden we een goede en fijne match. Ze dacht mee, schakelde snel en zorgde dat er 100 bijzondere (door haar ontworpen) kaarten werden gemaakt en gedrukt.

Tijdens kerst zette Ellen haar familie aan het werk om te helpen met postzegels plakken en alle kaarten per stuk te verpakken, samen met een leuke pen. Zodat alle kinderen op een corona-proof manier hun eigen mooie setje zouden kunnen krijgen.

Vandaag bracht Ellen heel veel manden gevuld met de sets en knuffeltjes naar het ziekenhuis. Medewerker Fredrieke is de kaarten meteen gaan uitdelen en liet weten dat de kinderen er heel blij mee waren!

Op de afdeling zijn kleine brievenbusjes gezet, om het gevoel zo echt mogelijk te maken dat de kinderen hun eigen post gaan versturen. We hopen dat het voor een klein lichtpuntje heeft gezorgd vandaag!

Wil je ook bijdragen aan wat wij doen?
Steun ons dan alsjeblieft:
Het maakt echt verschil.