Bjorn’s Beton Uur <3 NGNG

Bjorn van Eeuwijk, de maker van het radioprogramma Bjorn’s Beton Uur op KINK Distortion, benaderde ons met een heel lief gebaar:

Op 23 december is de 100e aflevering van Bjorn’s Beton Uur op Kink Distortion en daar ben ik stiekem best wel trots op. Omdat ik dit heugelijke feit niet zomaar voorbij wil laten gaan wilde ik graag iets doen voor de luisteraar en er tevens ook kijken waar ik met een leuke actie een goed doel kon sponsoren. Aangezien ik zelf weet hoe helend de werking van muziek kan zijn ben ik al erg snel uitgekomen bij de Stichting No Guts No Glory.

Nu was alleen de vraag wat ik kon gaan doen om geld in te zamelen voor deze Stichting. Ik heb contact gezocht met promotie bedrijven en verschillende labels met de vraag of ze iets hadden liggen wat ze konden missen. De reacties vanuit die mediapartners waren hartverwarmend en ze hebben belangeloos een hele hoop merchandise, nieuwe cd’s en LP’s beschikbaar gesteld. Deze gaan de komende weken geveild worden en de opbrengst van die veiling gaat gedoneerd worden aan Stichting No Guts No Glory.  Hou voor meer informatie de Instagram en Facebookpagina van Bjorn’s Beton Uur in de gaten!

De veiling is te vinden op Marktplaats, dus kijk snel of er iets voor je tussen zit: https://www.marktplaats.nl/u/bjorn/4920257/.

Onze dank gaat uit naar Bjorn, maar natuurlijk ook naar Aces High Promotion, Yvonne Maclean, Dead Mill Media, Epitaph Records, Season of Mist’, Babylon Doom Cult Records, Under My Wing en White Russian Records voor het belangeloos sponsoren van merchandise!

Oh en, gefeliciteerd Bjorn, op naar de volgende 100!