NGNG 11 jaar

Vandaag is het precies 11 jaar geleden dat stichting No Guts No Glory werd opgericht.
Voor mijn broer Sander, die hier, op zijn laatste verjaardag, het originele artwork kreeg van zijn vrienden.
Ons mooie en krachtige logo, ontworpen door Max Kisman.

Gisteravond werd ik overvallen door een stortvloed aan emoties nadat het besef kwam dat NGNG al 11 jaar bestaat.
Want, what a ride.
Maar met een vol hart.
En een trots hoofd.

Er is zoveel gebeurd, dat valt niet samen te vatten in een stukje tekst.
Vanochtend stuurde ik dit naar mijn fantastische team van vrijwilligers:

‘Ik wil jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor alle steun, hulp, meedenken en liefde.
Samen zorgen we ervoor dat NGNG, nu vandaag al 11 jaar, een hele goede naam heeft, al ontelbaar veel mensen heeft kunnen helpen, vele harten heeft geraakt, blijvende herinneringen zijn gemaakt, mensen enthousiast blijven worden zich in te zetten, en we nog heel veel mooie dingen gaan doen, regelen en organiseren samen.
Dank dank dank.
Ben ontzettend trots op waar we nu staan.’

Daar voeg ik graag aan toe dat jullie, onze geweldige achterban, er mede voor zorgen dat NGNG is waar het nu staat.
Dankzij jullie steun, het delen van foto’s met de merch die is gekocht, de hulp als ik een vraag deel via Twitter, het enthousiasme, de liefdevolle berichten op de wensen die we uitvoeren en de steun als er afscheid genomen moet worden, maakt dat NGNG een hele bijzondere stichting is.
Gedragen door liefde.

En de liefde is wat telt.
Gisteravond deelde ik een foto van mij en mijn broer op Twitter en zei:

‘Mis ‘m nog elke dag hoor. Hard.
Sander.
De oprichter van de stichting en vooral mijn broer.
Maar wat zou hij het mooi vinden als hij kon zien, hoeveel mensen inmiddels geraakt zijn door #NGNG
Hij moest loslaten maar de liefde blijft.
En die liefde, probeer ik door te geven.’

En weet je, dat lukt dus dankzij jullie.
Dank je wel <3

Liefs,
Ellen.

Ik hoop dat jullie ons blijven steunen.
Want samen kunnen we echt verschil maken.