Bijzondere donatie

Een tijd geleden nam Rick contact met ons op, om de laatste wens van zijn vrouw Erica te bespreken. Erica had kanker, was erg ziek en wilde graag zelf nog een aantal dingen regelen voor haar uitvaart. Zo was haar wens dat op de rouwkaart zou komen te staan dat ze liever geen bloemen wilde, maar donaties aan stichting No Guts No Glory. Wij vinden dit heel erg bijzonder.

Erica heeft zelf nooit een aanvraag voor een wens bij ons gedaan, maar volgde de stichting en vond het erg mooi wat wij organiseren voor haar lotgenoten. Ze steunde ons via social media en met de aanschaf van verschillende producten uit onze shop. Zo kocht ze op het laatst nog NGNG sokken, die haar man aan hun dochters Fleur en Evy moest geven na haar overlijden.

Op 23 oktober is Erica overleden.
Ze heeft 48 jaar morgen worden.
De afgelopen 2 maanden hebben we meerdere keren contact met Rick gehad en geprobeerd wat steun te geven in deze moeilijke tijden.

Zoals Erica graag wilde, is er op de rouwkaart verzocht om een donatie over te maken naar onze stichting. We willen iedereen bedanken die hier gehoor aan heeft gegeven. Rick heeft vandaag maar liefst €1000,- overgemaakt uit haar naam.

We wensen Rick, Fleur, Evy, Roy, Jennifer en iedereen die Erica lief had, enorm veel sterkte.

“Liefde houdt niet op waar het leven eindigt” – Erica Harms