Wens voor Peter

Marjan benaderde ons omdat ze zo graag iets wilde doen voor haar man Peter.

‘Het is maart 2021 en mijn man heeft al langere tijd pijn in zijn rug, totdat het niet verder kan , een ziekenhuis opname volgt en er komt een diagnose.Eentje die we niet zien aankomen, prostaatkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren, het bekken en de ruggenwervels. Overal in het skelet zitten uitzaaiingen. Er volgen 6 loeizware chemo’s en een heftige ziekenhuisopname maar Peter zet door en knokt.

Wij als gezin hebben altijd genoten van de muziek van de Rolling Stones.Samen met mijn man heb ik al meerdere concerten bezocht en ook mijn dochter is met haar vader mee geweest.Hoe fijn is het om met ons eigen gezin nog één keer te genieten van de muziek van de Stones na een heftig half jaar van zorgen en pijn.We zijn stichting No Guts No Glory dankbaar voor deze mogelijkheid.

De mooiste tijd van het jaar is tijd met elkaar.

Marjan’

Vandaag laten we deze wens in vervulling gaan.

Dadelijk worden Peter en zijn gezin opgehaald om naar de So What in Gouda te gaan waar ze met z’n vijfjes een speciaal voor hen geregeld concert gaan bijwonen van de Stones Sessions.

Als extra verrassing regelden we dat illustrator Roel Smit deze geweldige print maakte van het gezin. Peter zal deze straks ontvangen als hij bij het poppodium aankomt.

We hopen dat ze samen keihard mogen gaan genieten van hun geliefde muziek en elkaar!

Wil je bijdragen aan onze bijzondere wensen?
Steun ons dan:
Het maakt echt verschil.