Ticketcrew <3 NGNG

We zijn blij en trots om te kunnen melden dat Ticketcrew ons op vrijwillige basis ondersteunt bij het uitvoeren van wensen. De eerste samenwerking is al geweest en beviel van beide kanten erg goed.

Gerrit Meulendijks van Ticketcrew over de samenwerking:

Voor het festival voor Geert werden we benaderd of we wilden meehelpen door tickets en het scannen daarvan te regelen. Daar hoefden we niet lang over na te denken, dat hebben mijn collega Fred en ik meteen gedaan. We zijn allebei muzikant en we weten hoe belangrijk muziek is om mensen bij elkaar te brengen. Als wij daar iets aan kunnen bijdragen om iemand een mooie herinnering te geven, dan doen we dat.

Ik ben zelf bij het festival geweest om te helpen en na afloop daarvan was ik onder de indruk van het mooie werk dat de stichting doet. Daarom hebben we besloten om onze hulp aan te bieden aan No Guts No Glory voor ticketing wanneer dat nodig is. Wij staan voor jullie klaar.

We regelen achter de schermen dat er voor wensen van No Guts No Glory tickets aangemaakt kunnen worden en dat die ter plekke gescand kunnen worden door de aanwezige vrijwilligers.

Tickets zijn niet de eerste dingen waar je aan denkt bij het organiseren van evenementen, maar ze maken het wel veel makkelijker. Daar dragen wij graag aan bij.

Bedankt voor jullie steun, op naar vele mooie wensen!