Verrassing voor Tom & Shanna

Gisteravond hadden wij een verrassing voor Tom en zijn vriendin Shanna. We werden benaderd door hun vriendin Bo, die onze hulp inschakelde om iets moois te organiseren voor dit jonge stel, dat dit jaar zo zwaar werd getroffen.

Tom, bij het ontdekken nog maar 30 jaar oud, ondervond sinds vorig jaar november problemen met eten en kon niks meer binnen houden. Toen het maag-/slokdarmkanker bleek te zijn, was dit een klap voor hen en hun omgeving. Ze hielden nog goede hoop, maar bij een kijkoperatie werden er uitzaaiingen gevonden en kregen ze te horen dat de behandeling in Nederland slechts palliatief zou zijn. Tom is inmiddels bezig met behandelingen in Leuven en de eerste resultaten zijn positief.

Exact 10 jaar geleden kregen Tom en zijn vriendin Shanna verkering. Een jubileum om te vieren. Juist nu! Om ze te verrassen op dit jubileum heeft No Guts No Glory een film gemaakt over het liefdesverhaal tussen Tom en Shanna. Onze vrijwilliger en filmmaker Robin heeft een film gemaakt, vol interviews met iedereen die zo ontzettend veel van ze houdt en foto’s van de afgelopen 10 jaar. Een film om op deze bijzondere dag de liefde en het leven extra te vieren. Gisteren kregen ze deze video te zien.

En weet je wat deze dag extra bijzonder maakte? Tom en Shanna trouwden gisteren!

We wensen Tom en Shanna veel geluk samen en we zijn blij dat we op deze manier onderdeel mogen zijn van hun verhaal.

Wil je bijdragen aan onze bijzondere wensen?
Steun ons dan:
Het maakt echt verschil.