Leerlingen in actie voor NGNG!

We werden benaderd door Lily, of we het goed zouden vinden als zij met haar vriendin Hannah, onze stichting voor zouden dragen als het goede doel voor de sponsorloop van haar school. Daar hoefden we natuurlijk niet over na te denken want dit is juist super leuk!

Lily en Hannah zitten in 5VWO op het Spinoza Lyceum in Amsterdam en hebben volgende week projectweek. Op vrijdag 15 oktober is er een sponsorloop rondom de school en de leerlingen gaan zich laten sponsoren om geld op te halen voor stichting No Guts No Glory.

‘Wij zijn Hannah en Lily van het Spinoza Lyceum in Amsterdam, en wij zijn degenen die NGNG hebben aanbevolen aan onze school. Toen wij in groep 8 zaten hebben wij  geprobeerd een sponsorloop te organiseren voor NGNG, maar omdat er te veel beren op de weg waren is het er toen niet van gekomen. Daarom zijn wij nu extra blij dat we alsnog dit plan hebben kunnen verwezenlijken!

Wij kennen Ellen en de stichting door Lily’s moeder, die al jaren bevriend is met Ellen en in het verleden ook vrijwilligerswerk heeft gedaan voor de stichting. Wij hebben beiden dierbaren verloren aan kanker, dus ook daarom betekent deze stichting voor ons persoonlijk erg veel. NGNG is een stichting die voor ons gevoel nog een beetje ontbrak in Nederland, wat het een uniek en bijzonder goed doel maakt. Wij zijn meer dan blij dat deze sponsorloop eindelijk gaat gebeuren en hopen veel geld op te halen voor de stichting!’

Leerlingen Svea Leurs en Sophie Shepherd maakten deze geweldige poster, die door de hele school is opgehangen.

Als je Lily en Hannah wil sponsoren, stuur ons dan even een mailtje.
Dan brengen wij je in contact zodat de meiden je een Tikkie kunnen sturen.

Uiteraard gaan wij er vrijdag zelf heen om ze aan te moedigen.

We vinden het echt te gek dat deze leerlingen in actie gaan komen voor ons!