Dag Geert

Op deze foto straalt en geniet hij keihard. Het was tijdens het Geert XXL festival (https://www.stichtingngng.nl/2021/08/27/geert-xxl-festival-deel-2/) wat we nog maar een maand geleden voor hem mochten organiseren. Nog één keer, samen met familie en vrienden, heel erg genieten van live muziek en elkaar.

(c) Josanne van der Heijden

Toen Dave twee weken voor het festival contact met ons zocht, of we konden helpen om dit zo snel mogelijk te organiseren, bleek er eigenlijk maar één echte moeilijkheid. De gastenlijst kleiner maken, zodat er ‘maar’ 350 mensen konden komen. Dit zei alles over Geert, hoe actief hij was en hoe geliefd vooral. Hij heeft ontzettend veel mensen weten te raken en inspireren in zijn leven. En ons ook.

Het beeld van Geert, biertje in de hand, een grote glimlach voor iedereen die even bij hem kwam staan tijdens het festival en zijn lieve woorden van dank, dragen we mee.

Gisterochtend heeft hij, heel rustig en liefdevol, in de armen van zijn vrouw Belle mogen loslaten.
Geert is 53 jaar geworden.

Wij wensen zijn vrouw en kinderen, familie, vrienden en iedereen die Geert in het hart heeft gesloten, alle sterkte en liefs met dit enorme gemis.